Find Friend(s)
Chat
CHAT ROOMS
KPOP Lounge

General

New girl group, LipBubble, drops teaser images for its third member!

By alice101   Friday, November 18, 2016   24,261   1,927   0
lipbubble

2

0

SHARES
  1. Google+
Rookie group, LipBubble, revealed its third member today! 


SEE ALSO: [OP-ED] How SoundCloud is Changing the Korean Music Scene as We Know It

 


She looks pretty in pigtails in one photo, and she also dons a Sailor Moon-style hair in the other two! The cute crop top and yellow shorts look absolutely adorable! 

We don't know what her name is yet but hope to find out soon. LipBubble is revealing members little by little, so stay tuned for more! 










  1. LipBubble


robin1 Friday, November 18, 2016

This comment has been removed due to violation of our TOS. (Reason: spammer)

ahgase88 Friday, November 18, 2016

i thought it was choi yoojung at first omg shes probably born in like 2003

krell Friday, November 18, 2016

http:// www. zmcie. com <-- Their AGENCY ; has LIPBUBBLE mentioned!

krell Friday, November 18, 2016

http:// cafe. daum. net/lipbubble ... <-- Left side column; SNS URLs for LIPBUBBLE Group.

krell Friday, November 18, 2016

Still no names yet for them.

boicemusic94 Friday, November 18, 2016

she looks like a 10 year old debuting.. ohmy..

kpickles Friday, November 18, 2016

instead of a cold sore LipBubble makes me think of pouting i don't know why. but maybe with a name like that they will be really talented. haha

Multifandom_hoe Friday, November 18, 2016

She looks like IOI "s yoojung

jkc Friday, November 18, 2016

Lipbubble?  Sooo a coldsore then...lol

reena14 jkc Friday, November 18, 2016

LOL exactly. I guess nobody thought about that when they were picking the name lmao

4NIAB2UTYHONEY Friday, November 18, 2016

Lip...Bubble? Uhhhhhhhh, what? She's cute tho.

SicaLicka Friday, November 18, 2016

her belly button!!! ugh!!!! looks like a porn stars vagina

reithelostone SicaLicka Friday, November 18, 2016

LOL THATS ACTUALLY HALARIOUS AND MEAN HA

pablo27 SicaLicka Friday, November 18, 2016

Now that you mention it.... I gotta go to the bathroom...

boicemusic94 SicaLicka Friday, November 18, 2016

wtheck how would you know that? 😳

CookesLoveMilk SicaLicka Friday, November 18, 2016

I don't even like you, but this is still funny, lmfao.

The End

GET AKP IN YOUR INBOX!

CONNECT WITH ALLKPOP

  1. Follow us on Instagram
  2. Subscribe on Youtube
  3. Follow us on Google+

BRAND PARTNERS

hat
hat
$20
custom
custom
$20
shook
shook
$18
jeans
jeans
$18