Concerts / Events

Seo Ha Joon to hold fanmeeting on the 17th amid adult video controversy

By jennywill   Sunday, December 11, 2016   96,526   4,739   105
misc

9

0

SHARES
  1. Google+

Seo Ha Joon will be holding a fan meeting on the 17th.


Although the actor has been accused of looking very much like a man in a masturbation video, his label recently said, "We're taking in requests through Robin K ENT's official homepage to attend his fanmeeting. Fans not only from Korea, but Japan, China, and Southeast Asia are entering. It shows fans' heated interest and Seo Ha Joon's popularity.


It's been revealed that he's been preparing a lot of presents for his fans to give back to their love. His label said, "The fanmeeting that'll be held on the 17th is a place where Seo Ha Joon will give back to his fans, so it's free, and there are lots of events and presents prepared."


SEE ALSO: Woollim Ent's rookie project drops another teaser poster of Joo Chan and So Yoon

 


He'll be holding his fanmeeting on the 17th at 4PM KST at the Coex Artium.




    YOU MAY LIKE

    GET AKP IN YOUR INBOX!

    Tags:

    1. misc.
    2. Seo Ha Joon


    YuliaS 11 days ago

    I DO NOT UNDERSTAND THOSE WHO REJOICE IN ANOTHER'S TROUBLE.I DO NOT UNDERSTAND THE IDIOTS WHO SPREAD THE VIDEO.SEO HA JOON - I ADMIRED HIS STRENGTH OF MIND AND FORTITUDE, HE'S A TERRIFIC GUY, NOT EVERYONE IN HIS SITUATION COULD BE HERE SO TAKE A PUNCH. AFTER THIS SCANDAL, I BECAME HIS FAN.

     0
     0Reply Report Share

    neoncolors_0 Monday, December 12, 2016

    Here's the thing, the fact that he hasn't denied it tells me it indeed was him in the video. If it wasn't, there's no reason why he'd be prolonging this negative attention.

     0
     0Reply Report Share

    thefabcat92 Monday, December 12, 2016

    mystery solved. so, it was him who the alleged video said resembled to

     0
     0Reply Report Share

    PandDays Monday, December 12, 2016

    can anyone helo me to get that link? really curious about that..

     0
     0Reply Report Share

    federick Monday, December 12, 2016

    Omg... I want to see him😉

     0
     0Reply Report Share

    ChiuManK Monday, December 12, 2016

    No one knows for a fact that the man in the video is indeed Seo Ha Joon.  The ONLY person who can verify that fact is himself.  I simply find it highly suspicious that a video leak is reported right before his fan meeting is scheduled to occur.  This just may be a Public Relations and Marketing ploy devised to promote him and increase attendance to his upcoming fan meet.

     2
     1Reply Report Share

    QueenPeach ChiuManK Monday, December 12, 2016

    one expected him to become more popular after the video was released especially when you think about the "korean mentality" so i don't think that's the case. However i do think it's him in the video you should see for yourself and than Judge cuz the quality of the video is quite good (not hd ) but not misty like pixels his face is also right in front of the camera from up close and if you ask me it's him. i do feel bad for him that his privacy has been violated like that but that also a risk your taking when you decide to do those thing in front of a camera. He's Lucky that his fans and other people are taking this news quite well cuz he actually gained more fans instead of losing them.

     0
     0Reply Report Share

    QueenPeach ChiuManK Monday, December 12, 2016

    *no one

     0
     0Reply Report Share

    NYC_sunbae ChiuManK Monday, December 12, 2016

    As someone who is in the field I can tell you that scenario is very unlikely lol

     0
     0Reply Report Share

    lovehoney234 Monday, December 12, 2016

    Ok I won't lie... I became his fan after seeing that video

     5
     0Reply Report Share

    PandDays lovehoney234 Monday, December 12, 2016

    link please??

     0
     0Reply Report Share

    seoulhyunnie lovehoney234 Tuesday, December 13, 2016

    same lmao, he is pretty big for a korean tbh and the rest of him is hot too. too bad it was leaked tho

     0
     0Reply Report Share

    seoulhyunnie PandDays Tuesday, December 13, 2016

    you can search his name on p*rnhub

     0
     0Reply Report Share

    PandDays seoulhyunnie Tuesday, December 13, 2016

    thank you :D

     0
     0Reply Report Share

    gay Monday, December 12, 2016

    his lips dry as hell on the pic tho

     0
     0Reply Report Share

    Delgrantxx Monday, December 12, 2016

    I want to go in this FM. lol

     2
     0Reply Report Share

    KCH Monday, December 12, 2016

    Oh my. Well I may just have to look more into to him ;) this has certainly piqued my interest. I don't see what the problem is here (especially since it's a solo, whether it's him or not) and apparently neither does his company lol it's just business as usual!Although.... I can't help but wonder that if it was a female celeb, shit probably would have went down in a bad way for her.

     3
     0Reply Report Share
    Load More Comments

    CONNECT WITH ALLKPOP

    1. Follow us on Instagram
    2. Subscribe on Youtube
    3. Follow us on Google+

    BRAND PARTNERS

    finger heart
    finger heart
    $18
    chimaek cavnas
    chimaek cavnas
    $20
    seoul
    seoul
    $35
    fxxk it
    fxxk it
    $23

    MORE STORIES