Find Friend(s)
Chat
CHAT ROOMS
KPOP Lounge
KARD Chat
BTS Chat
JYP Chat
SM Chat
G-Friend Chat
YG Chat

General

Seventeen reveal 5 new songs on their 'Love&Letter' repackage track list!

By jennywill   Sunday, June 26, 2016   27,855   4,322   43
Seventeen

21

0

SHARES
  1. Google+

Seventeen has revealed the tracklist to their repackage album!


Their 'Love&Letter' repackage includes 5 new songs including title song "Very NICE". The other new songs are "Healing", "Simple", "No F.U.N", and "I Can't See the End". "No F.U.N", "Simple", and "I Can't See the End" are songs Seventeen already performed through their concert, and "Simple" is Woozi's solo self-composed song.


Get ready for their repackaged album on July 4th!


SEE ALSO: When was the most recent time that Seventeen wanted to cry?

 



Get K-POP Merch @ allkpop The Shop


YOU MAY LIKE

GET AKP IN YOUR INBOX!

Tags:

  1. Seventeen


fanny_fanny94 Monday, June 27, 2016

For those who about to become a fan, thinking to become a fan or not OR will never become a fan, I say you can expect all the songs especially NO F.U.N. You might be slipping into the diamond life for real this time :)

 1
 0Reply Report Share

Hun_Han Monday, June 27, 2016

Finally NO F.U.N!!!! Carats prayers have been heard :') this repackage is gonna be amazing.

 2
 0Reply Report Share

NotALoser Monday, June 27, 2016

no fun !

 1
 0Reply Report Share

pepper5552 Monday, June 27, 2016

No F.U.N is finally released.. hope they perform live + i love this concept already

 4
 0Reply Report Share

THINK_LOGICALLY Monday, June 27, 2016

I have a 2:05 min of recorded audio of SIMPLE from their concert and you have no idea how many times I've died not being able to hear the beginning and end of that beautiful song. I was screaming when I saw Simple on the list of new tracks. SEVENTEEN FIGHTING!

 6
 0Reply Report Share

Alloverthegalaxy Monday, June 27, 2016

Flop well boys n make ur carrots ashamed (^v^)

 0
 9Reply Report Share

colorfuloddity88 Alloverthegalaxy Monday, June 27, 2016

get your fatass off the computer chair and finally make your parents proud (^v^)

 9
 0Reply Report Share

Alloverthegalaxy colorfuloddity88 Monday, June 27, 2016

they already are (^v^) they don't like ungrateful bullies and taught me to put them to their place!

 0
 2Reply Report Share

exoKexoM_23 colorfuloddity88 Monday, June 27, 2016

Shh..don't tell it the truth, it will only cry

 0
 0Reply Report Share

THINK_LOGICALLY Alloverthegalaxy Monday, June 27, 2016

IKR? I hate SEVENTEEN soooo sooo much like HOW CAN THESE BOYS BE FKING TALENDED THEY EVEN BEAT MY FAVES. I CAN'T ACCEPT THE FACT THAT THESE GUYS ARE SOOOO GOOD! THEIR FANS MUST BE SO ASHAMED THAT SEVENTEEN IS DOING SO WELL. THEY GET A LOT OF RECOGNITION. THEY ARE EVEN THE HIGHEST SELLING ROOKIE GROUP OF 2016 IN PHYSICAL ALBUM SALES. THEY ALSO HAVE SOLD OUT CONCERTS. EVEN THEIR FAN MEETINGS IN ASIA ARE SOLD OUT TOO. Anyway, no matter what they say, I SO AGREE WITH YOU! SEVENTEEN ARE FLOPS. THEY REALLY ARE.,. BELIEVE ME, I'M WITH YOU!!!!

 10
 0Reply Report Share

exoKexoM_23 THINK_LOGICALLY Monday, June 27, 2016

lol why are you talking to yourself?

 0
 0Reply Report Share

exoKexoM_23 THINK_LOGICALLY Monday, June 27, 2016

oh I see your being sarcastic, my bad :)

 0
 0Reply Report Share

THINK_LOGICALLY exoKexoM_23 Monday, June 27, 2016

HAHAH I'M ABOUT TO ROAST YOU FOR YOUR FIRST COMMENT BUT THEN YOU GET IT SO... YEAH. I'M BEING SARCASTIC. I WANNA SLAP THAT BITCH WITH 17 KILOS OF CARROTS HAHAHAH

 3
 0Reply Report Share

exoKexoM_23 THINK_LOGICALLY Monday, June 27, 2016

sorry! i only read the first part, and I was ready to pounce. Oh and do slap her please.

 0
 0Reply Report Share

THINK_LOGICALLY exoKexoM_23 Monday, June 27, 2016

hahah it's okay! I wud delay slapping her but I'll surely get back to her after #VeryNice1stWin hahaha

 0
 0Reply Report Share

pepper5552 Alloverthegalaxy Monday, June 27, 2016

flop all over the galaxy

 1
 0Reply Report Share

NotALoser THINK_LOGICALLY Monday, June 27, 2016

lol this

 0
 0Reply Report Share

Hun_Han Alloverthegalaxy Monday, June 27, 2016

You call us bullies when youre the person who consistently hates on a group for no reason and their fans and all we do is defend our group. We carats are a chill fandom tbh but when you try and bring up a completely false argument to make us and our group look bad do you think we'll just sit there and watch?

 0
 0Reply Report Share

Hun_Han Monday, June 27, 2016

Or maybe youre calling wonwoo the bully like you did a million times as an excuse to hate on svt as a whole, lol move on srsly, you're hatred for a 10 year old kid is off the scale, you're acting like he committed murder xD

 0
 0Reply Report Share

17caratarohas Alloverthegalaxy Tuesday, June 28, 2016

WHY THE HELL DO U ALWAYS APPEAR GOSH IF U DONT LIKE THEMDONT READ GOSHH I SEE U IN EVERY SEVENTEEN ARTICLE

 0
 0Reply Report Share

THINK_LOGICALLY 17caratarohas Tuesday, June 28, 2016

YEAH, SHE/HE IS IN EVERY SVT ARTICLE I ALMOST LOOK FORWARD TO DISSING THAT BITCH EACH TIME THERE'S A NEW ARTICLE. HAHAHAH

 0
 0Reply Report Share

17caratarohas THINK_LOGICALLY Tuesday, June 28, 2016

OH MY GAWD IKR. LOL I WAS JUST GOING TO CHECK THEIR NEW TEASER ONES FOR HER. AND THEM

 1
 0Reply Report Share

Wreckgyu Alloverthegalaxy Wednesday, June 29, 2016

Does your parents dont give u enough attention and love honey? Thats why your going on other groups article and sending hate. Ah i see.

 0
 0Reply Report Share

pvg21960 (Banned) Sunday, June 26, 2016

This comment has been removed due to violation of our TOS. (Reason: spammer)

 0
 0Reply Report Share

kpopworld20 Sunday, June 26, 2016

I remember when Team a performed No F.u.n and 1 literally melted in my chair, my soul taken out of me.

 11
 0Reply Report Share

exohyunnie Sunday, June 26, 2016

"preview" of No F.U.N for all the new fans: 

 15
 1Reply Report Share

exohyunnie Sunday, June 26, 2016

and all the older songs on this repackage too bc all svt songs are golden tbh:

 11
 0Reply Report Share

Get_Scared Sunday, June 26, 2016

NO F.U.N fREakING FiNAlLy

 10
 1Reply Report Share
Load More Comments

CONNECT WITH ALLKPOP

  1. Follow us on Instagram
  2. Subscribe on Youtube
  3. Follow us on Google+

BRAND PARTNERS

forever
forever
$18
kimi
kimi
$23
23
23
$23
15
15
$15

MORE STORIES