Find Friend(s)
Chat
CHAT ROOMS
KPOP Lounge

Variety

TWICE's Jungyeon and Tzuyu are asked which member is unsanitary with the fridge

By jubilantj   Monday, June 20, 2016   69,973   6,722   37

9

0

SHARES
  1. Google+

TWICE's Jungyeon and Tzuyu were the guests on the June 20 episode of 'Please Take Care of My Refrigerator' during which they were forced to expose a member's unsanitary habits when using the communal fridge. 


On this airing, the cast of 'Please Take Care of My Refrigerator' discovered half-eaten, discarded substances within TWICE's fridge. Jungyeon and Tzuyu, afraid to put the other members on blast, kept their mouthes shut and only answered with cursory nods when asked if the stuff in the fridge belonged to a certain someone. 


SEE ALSO: [INTERVIEW] HA:TFELT On Her Comeback, Music Videos, Germany, and More!


Tzuyu confessed, "If we reveal the culprit then we might get hit back at the dorms," making everyone in the studio burst into laughter. 

  1. Jungyeon
  2. Jungyeon
  3. Tzuyu
  4. Please Take Care of My Refrigerator


beyondordinary Monday, June 20, 2016

HAHA theyre so cute

riniz91 Monday, June 20, 2016

did they bring twice 's refrigerator to the studio?

Winston Monday, June 20, 2016

The article said they didnt dare mention names, but one of the bottles had Nayeon's name i think and poor Nayeon got identified, though it might not all be hers. lol

RGreene Monday, June 20, 2016

why is Tzuyu so stiff?

Winston RGreene Monday, June 20, 2016

I think after that flag issue, she is more careful what to say on variety shows on camera. since she might accidentally say thing wrong again.

RGreene Winston Monday, June 20, 2016

i'm not a big Twice fan, all I really know is that she's Chinese, so I assumed her Korean wasn't that strong and maybe she didn't understand much and couldn't express much---also, awhile back there were articles about her being kinda uptight and strict with herself, so i thought that was part of it

Winston RGreene Monday, June 20, 2016

Well technically she is Taiwanese not "Chinese" as in a citizen of PRC. The Taiwanese seems to want to make the line clear, as Taiwanese is a democratic govt, while PRC isnt. Hence they value their freedom and ability to choose more than the PRC counterparts.

RGreene Winston Monday, June 20, 2016

lol. let's avoid that controversial issue, seeing as how what happened last time

RAS33 RGreene Tuesday, June 21, 2016

she's just the shy type

gaziwa RGreene Tuesday, June 21, 2016

Her personality is very shy and she is not fluent in Korean, And she has been in Korea for about 3 years so she didn't know much about Krean culture.

Winston gaziwa Tuesday, June 21, 2016

Well she was being asked questions about the Food in their dorm's fridge and who is belonged to. its nothing to do with Korean Culture, its not Chanel AOA, and history question. I think she is worried that if she names her Unnis and she may get hated by netizens for being disrespectful to her unnis as she is seen as being someone who tell tales of her elders behind their back.

ConorMcgregor13 (Banned) Monday, June 20, 2016

Stop the bs, ask yourself who's in your bathroom right now hiding and waiting. Is it prying eyes bathroom rapist Yoochun ?

ConorMcgregor13 (Banned) Monday, June 20, 2016

He's in there smelling your dirty laundry getting himself in the mood. The sick rape addicted bitch.

ConorMcgregor13 (Banned) Monday, June 20, 2016

That motherfker eats from the trash and drinks toilet water. Yeah nice refreshments for a sick rapist freak.

ConorMcgregor13 (Banned) Monday, June 20, 2016

He collects dirty tampons! Check his house! He collects em! Have i been wrong yet?

sototallyrandom  ConorMcgregor13 (Banned) Monday, June 20, 2016

Lonely much, dearie? Replying multiple times on your own comment? :) Do something else that's more productive, you look pathetic here.

qnaug Monday, June 20, 2016

omg tzuyu lol so adorable

Sophia_Sone4ever Monday, June 20, 2016

Struggle of the maknaes 😭😭😭 it's okay I relate too much lol

nami_chan Monday, June 20, 2016

lol "If we reveal the culprit then we might get hit back at the dorms," haha tzuyu xD, so cute

baekhyuntastic Monday, June 20, 2016

Definitely not Momo, that girl does not leave even any crumbs behind

kokoro666 (Banned) Monday, June 20, 2016

This comment has been removed due to violation of our TOS. (Reason: spammer)

OhMyGuy  kokoro666 (Banned) Monday, June 20, 2016

R00D

SantiHavok  kokoro666 (Banned) Monday, June 20, 2016

Look at this

kokoro666 (Banned) SantiHavok Monday, June 20, 2016

This comment has been removed due to violation of our TOS. (Reason: spammer)

Bella_Strand  kokoro666 (Banned) Monday, June 20, 2016

For a hater u seem to know a lot about them. Closet fan, maybe?

kokoro666 (Banned) Bella_Strand Monday, June 20, 2016

This comment has been removed due to violation of our TOS. (Reason: spammer)

Bella_Strand  kokoro666 (Banned) Monday, June 20, 2016

I see... take care of your blood pressure tho... too much salt is not healthy :")

kokoro666 (Banned) Bella_Strand Monday, June 20, 2016

This comment has been removed due to violation of our TOS. (Reason: spammer)

Bella_Strand  kokoro666 (Banned) Monday, June 20, 2016

:") u take care, too

kokoro666 (Banned) Bella_Strand Monday, June 20, 2016

This comment has been removed due to violation of our TOS. (Reason: spammer)

OhMyGuy  kokoro666 (Banned) Monday, June 20, 2016

OMG! That pictures pretty funny and cute, thanks for sharing!

badjainna SantiHavok Monday, June 20, 2016

Why Nayeon and Taeyeon looks adorable while doing middle finger. LOL!

beyondordinary SantiHavok Monday, June 20, 2016

OMG THAT PIC IS GOLD XD

Load More Comments

GET AKP IN YOUR INBOX!

CONNECT WITH ALLKPOP

  1. Follow us on Instagram
  2. Subscribe on Youtube
  3. Follow us on Google+

BRAND PARTNERS

flower
flower
$18
fc
fc
$18
extra
extra
$18
jung
jung
$18