Find Friend(s)
Chat
CHAT ROOMS
KPOP Lounge

Gossip, Social Media

GOT7's BamBam responds to someone asking him to stop doing the 'whip dance'?

By alim17   Friday, August 7, 2015   96,896   20,803   0
got7,bambam

21

0

SHARES
  1. Google+

Social media drama is back as GOT7's BamBam is currently receiving words of consolation and support from fans after his response to one netizen's request.


It appears that someone had a problem with BamBam doing the "whip dance" and asked him to stop on one of his Instagram pictures, so he responded with "sorry :) but i'll do whatever i want [sic]," which then caused his fans to immediately shower him with support, telling him that he could indeed do whatever he wants and not to feel hurt. BamBam allegedly followed up with apologies in case he had offended the person with his words.


SEE ALSO: Stella Jang describes how she dreamed of becoming a rapper while listening to Big Bang's songs


There seems to be controversy revolving his doing the "whip dance." what are your thoughts on this?




Mark are you okay? Hahaha @mark_tuan

A photo posted by BamBam(뱀뱀) (@bambam1a) on


Screenshots of comments such as the one below are raising lots of interest:








Tip: anne

  1. GOT7
  2. BamBam
  3. instagram


SkyeLovesRen Wednesday, September 23, 2015

BamBam is perfect. I love him so much! It's okay that he can't do the whip right either because i can't do it if my life depended on it. Love You BamBam <3

j_e_i_k_u Thursday, September 3, 2015

lmao it was just a joke! Some people took it too seriously thats why. I followed the person who tharted it at the time heheh. Even so though he doesn't have to be sorry since he didn't do anything wrong...

SugaXO Sunday, August 9, 2015

lmaoo bambam u good do whateva man

nihagyuyoung Sunday, August 9, 2015

LOL um okay? Some people are so damn petty & bored. BamBam is such a cutie!

amheizing Sunday, August 9, 2015

Poor Bambam :(

Jseolhee Sunday, August 9, 2015

its fun tho! lol

Margarital Sunday, August 9, 2015

This comment has been removed due to violation of our TOS. (Reason: spammer)

kpoplova19 Sunday, August 9, 2015

This is so ridiculous LOL
Its not like bambam is doing it in your face, you are clicking on that video yourself you have a choice if you want to watch it or not, and that person rlly needs to reevaluate their life if they get so ignored by a dance that causes no harm onto others. There are actual issues in this world that should be given attention to not petty things like these

kpoplova19 Sunday, August 9, 2015

annoyed* not ignored lol mybad

smileforever77 Sunday, August 9, 2015

Why do they want him to stop anyways... ;

InvisibleBBC02 Saturday, August 8, 2015

"Whip me hard daddy"

;


Load More Comments

GET AKP IN YOUR INBOX!

CONNECT WITH ALLKPOP

  1. Follow us on Instagram
  2. Subscribe on Youtube
  3. Follow us on Google+

BRAND PARTNERS

23
23
$23
20
20
$20
35
35
$35
18
18
$18