What's the reason why Twice's japanese debut didnt do as well as expected?

Discussion in 'J-POP' started by ripiasuju, Jun 28, 2017.

  1. ripiasuju

    ripiasuju Legend

    Joined:
    Apr 13, 2016
    Messages:
    31,750
    Likes Received:
    68,647
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male
    Edit - wae my thread not in the kpop section now :( #flopnow
     
  2. Darkyoda

    Darkyoda ɢoldeɴ ѕтαr
    .

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    38,201
    Likes Received:
    87,554
    Currency:
    600
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Buddy Gang
    Hahahahaha :teeheek:
     
    xoxoKPOPxoxo, Myrhia and ripiasuju like this.
  3. NerdyGigi

    NerdyGigi Trainee

    Joined:
    Jun 28, 2017
    Messages:
    355
    Likes Received:
    1,262
    Currency:
    0
    Gender:
    Female
    Lol might be cuz you triggered a certain once and they made a thread about it
     
  4. ripiasuju

    ripiasuju Legend

    Joined:
    Apr 13, 2016
    Messages:
    31,750
    Likes Received:
    68,647
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male
    I just had high expectations i guess, snsds love and peace album wasnt very successful tho.
     
    OnehoeforWonho and Darkyoda like this.
  5. ripiasuju

    ripiasuju Legend

    Joined:
    Apr 13, 2016
    Messages:
    31,750
    Likes Received:
    68,647
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male
    you're a good addition to twice topics like the new @Yaya_1
     
    OnehoeforWonho, Myrhia and Darkyoda like this.
  6. YGDUNGEONVRP

    YGDUNGEONVRP A-List

    Joined:
    Dec 30, 2016
    Messages:
    13,350
    Likes Received:
    55,096
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male

    The difference is when you argue with an army they keep it civilised.

    And they can still be pleasant outside the kpop section and fun to talk to

    While once's are like bats, they dwell in the darkness of the kpop section waiting for a prey they can jump onto.
     
  7. Darkyoda

    Darkyoda ɢoldeɴ ѕтαr
    .

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    38,201
    Likes Received:
    87,554
    Currency:
    600
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Buddy Gang
    I know right! Haven't been this defensive since SNSD. I see great things for TWICE in the future :siptear:
     
    OnehoeforWonho and ripiasuju like this.
  8. Darkyoda

    Darkyoda ɢoldeɴ ѕтαr
    .

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    38,201
    Likes Received:
    87,554
    Currency:
    600
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Buddy Gang
    :whatr:Who are these civilized ARMYs?
     
  9. NerdyGigi

    NerdyGigi Trainee

    Joined:
    Jun 28, 2017
    Messages:
    355
    Likes Received:
    1,262
    Currency:
    0
    Gender:
    Female
    BWAHAHAHAHA I CANT IM DEAD

    "While once's are like bats, they dwell in the darkness of the kpop section waiting for a prey they can jump onto"

    But true though, they're aren't many super crazy defensive "bat" armys

    Lololololol
     
  10. ripiasuju

    ripiasuju Legend

    Joined:
    Apr 13, 2016
    Messages:
    31,750
    Likes Received:
    68,647
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male
    Yeah this once is commenting in my thread yet has me on ignore, i dont think army are like that.
     
  11. YGDUNGEONVRP

    YGDUNGEONVRP A-List

    Joined:
    Dec 30, 2016
    Messages:
    13,350
    Likes Received:
    55,096
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male
    You need to actually be civilised in the first place to recognise others.
     
  12. ripiasuju

    ripiasuju Legend

    Joined:
    Apr 13, 2016
    Messages:
    31,750
    Likes Received:
    68,647
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male
    Around akp and OH for the most part, and i have had my fair share or arguments with them. Tho there is always that new user whos so triggered lol.
     
  13. soshilovelife

    Joined:
    Mar 7, 2016
    Messages:
    20,620
    Likes Received:
    46,082
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Female
    :whatk::whatk::whatk:
    I love that album, I'm not biased
     
    OnehoeforWonho and ripiasuju like this.
  14. Darkyoda

    Darkyoda ɢoldeɴ ѕтαr
    .

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    38,201
    Likes Received:
    87,554
    Currency:
    600
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Buddy Gang
    Lol get off your high horse. You say shit to purposely trigger other users and then claim yourself to be civilized? Your no better than any of us.
    Lmao
     
  15. ripiasuju

    ripiasuju Legend

    Joined:
    Apr 13, 2016
    Messages:
    31,750
    Likes Received:
    68,647
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male
    i dont remember u being very defensive for snsd lol you do? Lets hope that's true for jihyos sake ;)
     
  16. jbeanbean

    jbeanbean Public Figure

    Joined:
    Mar 18, 2016
    Messages:
    2,019
    Likes Received:
    3,560
    Currency:
    2,000
    i feel like
    the only people who should care about statistics are the ones making bank

    so i look @ these numbers
    and slip into a coma-like state where only the sweet smell of death will embrace my back folds
     
  17. Multifandom_hoe

    Joined:
    Nov 1, 2016
    Messages:
    13,309
    Likes Received:
    44,896
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Army cult leader
    not me :teeheek::teeheek::teeheek::teeheek::teeheek::teeheek::teeheek::teeheek::teeheek::teeheek:

    hi gigi @NerdyGigi :merongk:
     
  18. ripiasuju

    ripiasuju Legend

    Joined:
    Apr 13, 2016
    Messages:
    31,750
    Likes Received:
    68,647
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male
    Lol no fanwars in my thread please!
     
    kashchanocchi and OnehoeforWonho like this.
  19. YGDUNGEONVRP

    YGDUNGEONVRP A-List

    Joined:
    Dec 30, 2016
    Messages:
    13,350
    Likes Received:
    55,096
    Currency:
    17,000
    Gender:
    Male

    i don't attack users or insult them to prove my point tho.
     
  20. Myrhia

    Myrhia Idol

    Joined:
    Jan 20, 2017
    Messages:
    6,617
    Likes Received:
    21,168
    Currency:
    13,600
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Necromancing
    Lol you were waiting for Ramadan to be over to start your shading XD but thanks for defending us ^-^
     

Share This Page

  • Quick Links

    Open the Quick Navigation

  • Like us on Facebook