KPop stans should be banned from teaching.

Discussion in 'K-POP' started by doubleOh7, Dec 4, 2019.

?

Cute or Creepy?

  1. This is so damn cute. No problem here.

    0 vote(s)
    0.0%
  2. .....creepy. why on earth am I seeing this....

    30 vote(s)
    100.0%
  1. doubleOh7

    doubleOh7 Idol

    Joined:
    Jan 6, 2019
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    19,146
    Currency:
    12,200
    This is sorta cute but damn near creepy do these childs even know who Wonho is? A part of me feels she/he took a small time out of history class to break down the situation..... Thoughts?
     
    #1 doubleOh7, Dec 4, 2019
    Last edited: Dec 4, 2019
    JinWifeu and Burrito like this.
  2. Eldritch_Irene

    Joined:
    Nov 3, 2019
    Messages:
    6,565
    Likes Received:
    48,349
    Currency:
    8,200
    Gender:
    Female
    I might have found it funny if not for the fact that the kids looked completely dead and tired and confused..........
     
    Menean, velleity, mimi-l and 6 others like this.
  3. MassiveKpopFan

    MassiveKpopFan Married to @njsjyghsjmthjk
    .

    Joined:
    Mar 20, 2019
    Messages:
    19,788
    Likes Received:
    57,190
    Currency:
    19,500
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Student
    [​IMG]

    are yall actually serious? Wonho (or any kpop idol) should not have this much of an effect that you bring this into your career, much less put in on the very much public Internet? Did they even get consent from their parents to post this video? It'd be cute if I knew the whole story.

    Sorry, I'm a teacher's son and this is just not ok with me.
     
    #3 MassiveKpopFan, Dec 4, 2019
    Last edited: Dec 4, 2019
  4. dokyeomon

    dokyeomon Married to @mixtapeskz
    .

    Joined:
    Mar 18, 2019
    Messages:
    5,195
    Likes Received:
    17,683
    Currency:
    9,600
    Gender:
    Male
    yeah that's...slightly upsetting

    they look pretty brainwashed lmao
     
  5. RunOutOfIdeas

    RunOutOfIdeas Married to @KiKi234
    .

    Joined:
    Oct 21, 2018
    Messages:
    5,908
    Likes Received:
    25,829
    Currency:
    11,400
    Occupation:
    Loving Bai Yu
    This is so unprofessional in so many ways, I can't.. Seriously I have no words.
     
  6. gh05t

    gh05t Chaotic Sadist

    Joined:
    Aug 9, 2019
    Messages:
    7,035
    Likes Received:
    14,729
    Currency:
    6,800
    Occupation:
    Financial Consultant
    WTF they should fire the bitch that forced these kids to do this
     
  7. prodigy210

    prodigy210 Leader

    Joined:
    Nov 14, 2018
    Messages:
    7,669
    Likes Received:
    15,080
    Currency:
    20,200
  8. Lustji

    Lustji Public Figure

    Joined:
    May 8, 2019
    Messages:
    2,263
    Likes Received:
    6,378
    Currency:
    5,700
    Occupation:
    JK's manager.
    LOL, as a teacher I'm embarrassed AF.
     
    kimhamin, Hallybell, JinWifeu and 5 others like this.
  9. inluvOT7

    inluvOT7 Super Rookie

    Joined:
    Nov 23, 2018
    Messages:
    1,312
    Likes Received:
    2,133
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    Why even bring this up with your students? This teacher shouldn't be posting these kids all over twitter either.
     
  10. finana

    finana Public Figure

    Joined:
    Mar 6, 2016
    Messages:
    2,367
    Likes Received:
    5,188
    Currency:
    5,800
    Yikes yikes yikes :angryr:
     
    JinWifeu and chuusaintyves like this.
  11. NovaLuna

    NovaLuna Idol

    Joined:
    Jan 20, 2017
    Messages:
    7,101
    Likes Received:
    31,137
    Currency:
    9,600
    Occupation:
    chipmunk
    my ult bias group has 4 members so my class ain't never gonna learn to count past that, lmao

    this is sad
     
  12. Lovingmemoria

    Lovingmemoria Super Rookie

    Joined:
    Sep 20, 2018
    Messages:
    1,159
    Likes Received:
    2,541
    Currency:
    4,100
    Gender:
    Female
    Time to go to bed, I had enough.
     
  13. annoyed

    annoyed Idol

    Joined:
    Feb 13, 2018
    Messages:
    6,996
    Likes Received:
    19,618
    Currency:
    6,900
    Gender:
    Female
    I’d be mad as hell if when I went to school back then I’d had to learn about how the 4th member of Destiny’s Child got kicked out right on air a few years ago, how tf is that gonna help me?
     
  14. Dulce_Candy

    Dulce_Candy Rookie

    Joined:
    Apr 9, 2019
    Messages:
    923
    Likes Received:
    2,158
    Currency:
    3,900
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Scamming Your Father
    Parents in Middle class America is going have a field day with this....You cant just record them like that, I hope she has permission because if not she just lost her job.
     
  15. Burrito

    Burrito Og Pimp

    Joined:
    Apr 20, 2019
    Messages:
    25,063
    Likes Received:
    142,718
    Currency:
    37,097
    Occupation:
    meh
    bitch finna get sued
     
  16. certified_1

    certified_1 Married to @Wench
    .

    Joined:
    Jun 4, 2019
    Messages:
    12,804
    Likes Received:
    33,286
    Currency:
    17,300
    Gender:
    Male
    Well.. that's disturbing.
     
  17. MassiveKpopFan

    MassiveKpopFan Married to @njsjyghsjmthjk
    .

    Joined:
    Mar 20, 2019
    Messages:
    19,788
    Likes Received:
    57,190
    Currency:
    19,500
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Student
    wait what? I didn't know that
     
  18. babydoll23

    babydoll23 Public Figure

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    2,686
    Likes Received:
    5,829
    Currency:
    6,100
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Full time SONE, VIP, Blackjack and Neverland
    As a teacher myself, the only time kpop should be used in the classroom is for cultural exposure. Other than that, no.

    For instance, we had a "music around the world week" and I chose South Korea as one of the countries to focus on (there were four others). I was very selective of what I let the kids listen to and I even let them hear a snippet and then they voted on which song they wanted to hear.

    As a monbebe, I find this embarrassing af. This is just getting out of hand.
     
  19. IhopeIdontregret

    IhopeIdontregret Super Rookie

    Joined:
    Jun 29, 2019
    Messages:
    1,290
    Likes Received:
    3,396
    Currency:
    5,300
    If we just replace "Wonho" with x issue the teacher cares about like "the environment" or "the Democratic Party" or "feminism"...

    I mean kids won't be brainwashed into a certain opinion just by reading off a script.

    This is politically incorrect but I don't think it's actually doing any harm
     
  20. popularit

    popularit ☂Astraphobic☂

    Joined:
    Jul 25, 2018
    Messages:
    11,369
    Likes Received:
    40,901
    Currency:
    11,800
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Taemin's Wife
    I want to be a teacher for like prek to kindergarten and i would never do this lol i feel like the only thing id do is probably play some kpop during a break or just listen by myself

    its so cringey and they look like they have no idea wtf is happening
     
    chuusaintyves likes this.

Share This Page

  • Quick Links

    Open the Quick Navigation

  • Like us on Facebook