NEW FORUMS OPEN HERE


Kai Greek Concept???

Discussion in 'K-POP' started by charli-rob, Nov 17, 2020.

  1. charli-rob

    charli-rob ♔ ᴋᴀɪ ʟᴏᴄᴋᴅᴏᴡɴ ♔

    Joined:
    Jan 19, 2018
    Messages:
    3,785
    Likes Received:
    16,612
    Currency:
    2,820
    Gender:
    Female
    Occupation:
    ♡EXO's Planet♡
    Location:
    Savannah Georgia
  2. KaiRismatic

    KaiRismatic ღ Kai's wife ღ

    Joined:
    May 26, 2019
    Messages:
    1,548
    Likes Received:
    17,231
    Currency:
    4,400
    Gender:
    Female
    a greek god making a greek concept? Sounds legit.
     
    sveznalica, finana, ChanelHyo and 8 others like this.
  3. daniel-cruz

    daniel-cruz Leader

    Joined:
    Aug 12, 2020
    Messages:
    9,474
    Likes Received:
    20,091
    Currency:
    15,400
    Gender:
    Male
  4. maplefrodonut

    maplefrodonut Trendsetter

    Joined:
    Oct 26, 2020
    Messages:
    4,108
    Likes Received:
    15,284
    Currency:
    8,100
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Baekhyun's PR Manager
    Location:
    my bed
    Omg omg omg i'm such as sucker for greek mythology
    I'm even more hyped now:waterr:
     
  5. daniel-cruz

    daniel-cruz Leader

    Joined:
    Aug 12, 2020
    Messages:
    9,474
    Likes Received:
    20,091
    Currency:
    15,400
    Gender:
    Male
    We made the same thread at the same time LOL
     
    novemberrain, allcaps and charli-rob like this.
  6. daniel-cruz

    daniel-cruz Leader

    Joined:
    Aug 12, 2020
    Messages:
    9,474
    Likes Received:
    20,091
    Currency:
    15,400
    Gender:
    Male
  7. qwerty122345

    qwerty122345 Rookie

    Joined:
    Jun 8, 2020
    Messages:
    570
    Likes Received:
    1,616
    Currency:
    2,000
    Shit. I dont look forward initially but with this concept, ill most certainly check it out.
     
  8. daniel-cruz

    daniel-cruz Leader

    Joined:
    Aug 12, 2020
    Messages:
    9,474
    Likes Received:
    20,091
    Currency:
    15,400
    Gender:
    Male
    Thank you. Appreciate the effort
     
  9. ForgottenSoul

    Joined:
    May 3, 2016
    Messages:
    22,263
    Likes Received:
    47,863
    Currency:
    21,000
    Gender:
    Male
    So excited for this I have been a big fan of Kai for a while.
     
  10. nityasingh

    nityasingh Super Rookie

    Joined:
    Oct 17, 2020
    Messages:
    1,900
    Likes Received:
    4,619
    Currency:
    4,400
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Student
    Location:
    Neo City
    Now its time for me to study Greek Mythology
     
  11. daniel-cruz

    daniel-cruz Leader

    Joined:
    Aug 12, 2020
    Messages:
    9,474
    Likes Received:
    20,091
    Currency:
    15,400
    Gender:
    Male
    Yeah lol
     
  12. babdit

    babdit Leader

    Joined:
    Feb 1, 2020
    Messages:
    7,596
    Likes Received:
    48,535
    Currency:
    12,130
    Occupation:
    regretting life decisions
    Location:
    ✩。:*•.❁CHILL CITY❁.•*:。✩
    omggggggggggggggggggggg that would be sikeeeeeeeee :eek: nothing less for a greek god himself :siptear:
     
    novemberrain, allcaps and charli-rob like this.
  13. charli-rob

    charli-rob ♔ ᴋᴀɪ ʟᴏᴄᴋᴅᴏᴡɴ ♔

    Joined:
    Jan 19, 2018
    Messages:
    3,785
    Likes Received:
    16,612
    Currency:
    2,820
    Gender:
    Female
    Occupation:
    ♡EXO's Planet♡
    Location:
    Savannah Georgia
  14. daniel-cruz

    daniel-cruz Leader

    Joined:
    Aug 12, 2020
    Messages:
    9,474
    Likes Received:
    20,091
    Currency:
    15,400
    Gender:
    Male
    Holy shit

    He's fully submerged. He is definitely referencing Achilles


     
  15. soobunnie

    soobunnie Married to @taehyung-hobi

    Joined:
    Dec 8, 2019
    Messages:
    5,748
    Likes Received:
    17,302
    Currency:
    14,200
    Gender:
    Female
    Occupation:
    ☆ simping for Yesung ☆
    Location:
    ☆ Suju Hell ☆
    ehhh??? I don't think the first teaser was even about Medusa??
    I've studied Greek Mythology before too
    He's just in water not so sure if it's even related to Poseidon lmao
     
  16. sonemariam

    sonemariam Elite

    Joined:
    Jun 20, 2017
    Messages:
    17,435
    Likes Received:
    28,060
    Currency:
    27,000
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Idol
    Location:
    Mars
    I'm so excited, proud and happy for him. Kai is so beautiful and so talented. His solo debut is going to be legendary like the legend he is.
     
  17. daniel-cruz

    daniel-cruz Leader

    Joined:
    Aug 12, 2020
    Messages:
    9,474
    Likes Received:
    20,091
    Currency:
    15,400
    Gender:
    Male
    Let's just speculate
     
    novemberrain, allcaps and charli-rob like this.
  18. dancingcloud

    dancingcloud Rookie

    Joined:
    Apr 14, 2020
    Messages:
    973
    Likes Received:
    2,377
    Currency:
    2,900
    Omg this gonna be amazing :waterr:
     
    novemberrain and allcaps like this.
  19. daniel-cruz

    daniel-cruz Leader

    Joined:
    Aug 12, 2020
    Messages:
    9,474
    Likes Received:
    20,091
    Currency:
    15,400
    Gender:
    Male
    You are damn right
     
  20. Kireta

    Kireta ⋆ₓₒ*°Waiting for EXO*°:⋆ₓₒ

    Joined:
    Apr 19, 2016
    Messages:
    2,631
    Likes Received:
    11,529
    Currency:
    2,500
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Exo's fulltime babygirl
    Location:
    Exo Planet
    Damn Greek god concept?? Let’s gooo
     
    novemberrain and allcaps like this.

Share This Page

  • Quick Links

    Open the Quick Navigation

  • Like us on Facebook