Want to join in on the discussion? It's easy to sign up!

Welcome to our community

Jennie Why You Do This

Discussion in 'K-POP' started by KpopFanIGuess, Dec 7, 2017.

  1. Fantastic7

    Fantastic7 Artist

    Joined:
    May 9, 2017
    Messages:
    699
    Likes Received:
    1,272
    She is so hot!
     
  2. Crazy_Dog

    Crazy_Dog Legend

    Joined:
    Mar 7, 2016
    Messages:
    17,898
    Likes Received:
    46,536
    meh im not a troll tho
    im someone who doesnt agree with ppl just because the majority agrees ith them
     
    ExotiicPride likes this.
  3. EwWhatTheFuck

    EwWhatTheFuck Trainee

    Joined:
    Dec 7, 2017
    Messages:
    7
    Likes Received:
    8
    She is so pretty
     
    Lookie likes this.
  4. Shellfish_Beach

    Joined:
    Jul 3, 2017
    Messages:
    7,811
    Likes Received:
    26,079
    Sad how you can't defend your own faves without coming for Twice just to bring them up.
     
    music838, ExotiicPride and Sel97 like this.
  5. Lookie

    Lookie Entertainer

    Joined:
    Jul 3, 2017
    Messages:
    403
    Likes Received:
    717
    How did this harmless cute thread become this mess

    [​IMG]
     
  6. WHY_SO_SERIOUS17

    Joined:
    Apr 17, 2017
    Messages:
    702
    Likes Received:
    1,088
    I feel sad for your taste too. How poor you are. LOL
    :teeheek:
     
  7. Kevyy

    Kevyy Artist

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    869
    Likes Received:
    1,556
    Well goodluck with that. I consider that trolling since you already knew by the title what this thread would be about and you dive in head first.
    My taste always differs from 80% of the people on here yet I don't find the need to go to their threads to state how their taste is shit lol.
     
  8. Crazy_Dog

    Crazy_Dog Legend

    Joined:
    Mar 7, 2016
    Messages:
    17,898
    Likes Received:
    46,536
    but im reckless n dont cae for ppls feeling
    if ur triggered go kick a bag of rocks or something
     
    Sel97 likes this.
  9. K_PINK

    K_PINK Artist

    Joined:
    Oct 28, 2017
    Messages:
    829
    Likes Received:
    1,120
    [DELETED]
     
    #29 K_PINK, Dec 7, 2017
    Last edited: Dec 17, 2017
  10. Crazy_Dog

    Crazy_Dog Legend

    Joined:
    Mar 7, 2016
    Messages:
    17,898
    Likes Received:
    46,536
    awww look at that i triggered so many ppl today
     
    ExotiicPride likes this.
  11. Want_Some_Milk

    Want_Some_Milk Super Rookie

    Joined:
    Nov 2, 2017
    Messages:
    217
    Likes Received:
    276
    Lmao like I give a crap if you trigger someone or not.:dancer:
     
  12. Crazy_Dog

    Crazy_Dog Legend

    Joined:
    Mar 7, 2016
    Messages:
    17,898
    Likes Received:
    46,536
    ur one of them since u responded tho
     
  13. k_PopFan98

    k_PopFan98 Artist

    Joined:
    Oct 31, 2017
    Messages:
    864
    Likes Received:
    1,153
    My queen, my bias, i loved her so bad, but i need music Bish
     
    loveis4evergone and Marinaalways like this.
  14. Shellfish_Beach

    Joined:
    Jul 3, 2017
    Messages:
    7,811
    Likes Received:
    26,079
    Yeah, I don't get what you're trying to prove. Leave other shit from other threads and try to stay on topic please. Try to act civil too while you're at it instead of defending your faves by insulting people :)

    The apology was nice and all, but apologizing doesn't automatically mean you're part of the fandom - especially not after all the shading you've done towards Twice and Once.
     
    pristineee and Sel97 like this.
  15. Kevyy

    Kevyy Artist

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    869
    Likes Received:
    1,556
    Reckless is playing in the middle of the road. I think the right word to use is "attention seeker". Now with this I'll bid you adieu because I have already enough low key derailed the OP thread.
     
  16. kashchanocchi

    kashchanocchi Artist

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    2,232
    Likes Received:
    6,275
    1st Jennie you’re beautiful, dgaf about the salties in this thread
    2nd Why y’all gotta make this a Twice vs BP thread
    3rd BP antis showing just as much dedication, but still in denial about being labeled as such. We been knew :) don’t need to comment, it’s p obvious
     
  17. kwanglove

    kwanglove Star

    Joined:
    Mar 29, 2016
    Messages:
    5,730
    Likes Received:
    39,343
    blackpink are the visual queens of this generation :yesr:
     
  18. Want_Some_Milk

    Want_Some_Milk Super Rookie

    Joined:
    Nov 2, 2017
    Messages:
    217
    Likes Received:
    276
    @Crazy_Dog Did I just trigger you or you have nothing to say noona?:dancer:
     
    WHY_SO_SERIOUS17 likes this.
  19. loveis4evergone

    loveis4evergone Entertainer

    Joined:
    May 8, 2017
    Messages:
    429
    Likes Received:
    698
    [​IMG]
    shes so beautiful!
    blackpink are such visual queens!
     
  20. K_PINK

    K_PINK Artist

    Joined:
    Oct 28, 2017
    Messages:
    829
    Likes Received:
    1,120
    [DELETED]
     
    #40 K_PINK, Dec 7, 2017
    Last edited: Dec 17, 2017

Share This Page