Want to join in on the discussion? It's easy to sign up!

Welcome to our community

im so done

Discussion in 'K-POP' started by Sehuns_lines, Dec 11, 2017.

  1. Sehuns_lines

    Joined:
    Sep 5, 2017
    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    5,699


    sm wtf

    why is sm not spending lots of money on this mv i don't freaking get it.

    Look at that choppy ass slow motion when the snow is falling. What is that like 2 fps? Look at that ugly ass font they used.

    Taeyeon does not deserve this

    they cut corners for the fine mv too. Fine was a phenomenal song but when i saw that music video i did not think they were serious.....

    Like sm why are you so fucking cheap spend some money on high quality music videos please
     
    kddicted, pleasehelpme and 02MaxX02 like this.
  2. Satsuki75

    Satsuki75 Artist

    Joined:
    Feb 27, 2017
    Messages:
    1,964
    Likes Received:
    10,157
    still better than whatever happened here at least :')
     
  3. Sehuns_lines

    Joined:
    Sep 5, 2017
    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    5,699
    lmao that was like 2 seconds
     
    rjkoya3579, 02MaxX02 and Satsuki75 like this.
  4. Yabs_Trash

    Yabs_Trash Star

    Joined:
    Mar 25, 2017
    Messages:
    9,128
    Likes Received:
    15,667
    That's a great TS Entertainment promo
     
  5. 02MaxX02

    02MaxX02 Artist

    Joined:
    Mar 15, 2016
    Messages:
    1,201
    Likes Received:
    1,959
    Because they know she will slay even with cheap ass shit stuff.........

    I hate SM. She deserves a whole lot better. I guess.. they want to use the money she makes for other artists.............SMassholes,
     
  6. kpopaye

    kpopaye Legend

    Joined:
    Jun 23, 2016
    Messages:
    25,979
    Likes Received:
    117,429
    Lol that was 1thek messing up the teaser. This is the actual full teaser on ts channel
     
    Yabs_Trash and Satsuki75 like this.
  7. Sehuns_lines

    Joined:
    Sep 5, 2017
    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    5,699
    the thing is they cheap out on almost every mv
     
    02MaxX02 likes this.
  8. Sephir8

    Sephir8 Star

    Joined:
    May 9, 2016
    Messages:
    6,700
    Likes Received:
    16,038
    Oh I love the TS logo
     
  9. 02MaxX02

    02MaxX02 Artist

    Joined:
    Mar 15, 2016
    Messages:
    1,201
    Likes Received:
    1,959
    It's already surprising that they came out of their box and constructed ugly ass set for their latest release.

    Let's not be too hard on SM (lol)... they are like grandparent discovering internet. One step at a time. First, out of the box and out in the world ...
     
    pleasehelpme and Sehuns_lines like this.
  10. jacksonized

    jacksonized Entertainer

    Joined:
    Apr 1, 2017
    Messages:
    447
    Likes Received:
    580
    that damn long 9 seconds just for tshit intro lmao
     
  11. pleasehelpme

    pleasehelpme Artist

    Joined:
    Nov 24, 2017
    Messages:
    1,108
    Likes Received:
    2,577
    SM can suck my entire ass
     
    realangel, Sehuns_lines and 02MaxX02 like this.
  12. Sephir8

    Sephir8 Star

    Joined:
    May 9, 2016
    Messages:
    6,700
    Likes Received:
    16,038
    The more I look at it the funnier it gets
     
  13. Sephir8

    Sephir8 Star

    Joined:
    May 9, 2016
    Messages:
    6,700
    Likes Received:
    16,038
    I mean, they didn’t even add a smooth ending effect I’m fucking crying
     
  14. Alloralla

    Alloralla Rookie

    Joined:
    Dec 8, 2017
    Messages:
    58
    Likes Received:
    141
    Disappointed, but not surprised. It is SM after all, they either go all out or would prefer it if the artist shot the video in their own backyard free of charge.
     
    Sehuns_lines likes this.
  15. jasmine_s

    jasmine_s Artist

    Joined:
    Mar 17, 2016
    Messages:
    1,062
    Likes Received:
    1,734
    Or SM need to hire new MV director for her.

    What I learned from Hollywood is that you can spend on very expensive stuff for the pictures but still end up with cheap looking stuff. So its either they actually cut the budget off Taeyeon's MV OR, the artistic department in SM has a very low standard on what quality is.
     
    Sehuns_lines likes this.
  16. LAYNICORNINFIRES

    Joined:
    Jul 20, 2017
    Messages:
    9,556
    Likes Received:
    18,268
    Dude..... that’s not even that bad
     
  17. _CLeO

    _CLeO Star

    Joined:
    Jul 27, 2016
    Messages:
    8,058
    Likes Received:
    18,683
    The MV can be shit for all I care the song is what really matters and how the public receives it
     
  18. bitchyfangirl

    bitchyfangirl Super Rookie

    Joined:
    Jul 13, 2016
    Messages:
    335
    Likes Received:
    387
    LOL! I shouldn't laugh but the company tags/intro were much longer than the actual teaser for BAP xD these companies suck ass.
     
    Sehuns_lines likes this.
  19. Sehuns_lines

    Joined:
    Sep 5, 2017
    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    5,699
    they seem super underfunded. They use shitty cameras and thats why it looks so blurry
     
  20. Sehuns_lines

    Joined:
    Sep 5, 2017
    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    5,699
    yes it is. They did not even use the proper framerate for slow motion omg its bothering me so much
     

Share This Page