[GAME] How would like to be the new member of the group?! ^^

Discussion in 'Forum Games' started by Oh_Kill_Em, May 14, 2016.

  1. VitaminWell

    VitaminWell Newbie

    Joined:
    Sep 20, 2016
    Messages:
    13
    Likes Received:
    6
    Currency:
    0
    BLACK PINK ALL THE WAY!

    [​IMG]
     
  2. seonday

    seonday Public Figure

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    2,432
    Likes Received:
    8,697
    Currency:
    2,400
    Occupation:
    Professional sundae maker
    Location:
    ♫ "West Philadelphia born & raised..."
    I'd totally join Mamamoo. They're probably the top girl group on my bias list. <3

    Pentagon
    Black Pink is fantastic btw. haha Lisa's my bias. ^^
     
  3. KookiesAndTae

    KookiesAndTae A-List

    Joined:
    Sep 9, 2016
    Messages:
    13,339
    Likes Received:
    41,907
    Currency:
    0
    YAS I would probz join them.

    SF9
     
  4. seonday

    seonday Public Figure

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    2,432
    Likes Received:
    8,697
    Currency:
    2,400
    Occupation:
    Professional sundae maker
    Location:
    ♫ "West Philadelphia born & raised..."
    I'd be a nuna in a sea of youngins so I dunno. haha I'll pass and join 2am instead.

    SHINee
     
  5. veatchoi

    veatchoi Married to @Mints
    .

    Joined:
    Jun 14, 2016
    Messages:
    3,890
    Likes Received:
    7,387
    Currency:
    0
    Occupation:
    Student
    Location:
    Venezuela
    of course i'd join fabulous shinee

    Sistar
     
  6. KookiesAndTae

    KookiesAndTae A-List

    Joined:
    Sep 9, 2016
    Messages:
    13,339
    Likes Received:
    41,907
    Currency:
    0
    Ofc they are amazing

    F(x)
     
  7. VitaminWell

    VitaminWell Newbie

    Joined:
    Sep 20, 2016
    Messages:
    13
    Likes Received:
    6
    Currency:
    0
    SURE
     
  8. seonday

    seonday Public Figure

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    2,432
    Likes Received:
    8,697
    Currency:
    2,400
    Occupation:
    Professional sundae maker
    Location:
    ♫ "West Philadelphia born & raised..."
    OMG YAAASSSS. I love the whole group, but gosh, I'd love to be in a group with Amber.
    [​IMG]

    Twice
     
  9. KookiesAndTae

    KookiesAndTae A-List

    Joined:
    Sep 9, 2016
    Messages:
    13,339
    Likes Received:
    41,907
    Currency:
    0
    Amber is the best isn't she?
     
    seonday likes this.
  10. LadyS

    LadyS Leader

    Joined:
    May 9, 2016
    Messages:
    9,215
    Likes Received:
    22,046
    Currency:
    0
    Decline >.< I'd rather join 2ne1 instead.


    Seventeen
     
  11. seonday

    seonday Public Figure

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    2,432
    Likes Received:
    8,697
    Currency:
    2,400
    Occupation:
    Professional sundae maker
    Location:
    ♫ "West Philadelphia born & raised..."
    I'd be like a super nuna in that group, but what the hey, I'll join. lol

    SNSD

    She's downright amazing. Like, omg. If she had a solo concert, I'd soooo go. Omg.
     
  12. KookiesAndTae

    KookiesAndTae A-List

    Joined:
    Sep 9, 2016
    Messages:
    13,339
    Likes Received:
    41,907
    Currency:
    0
    She is just so funny, she can sing and dance and rap like I would kill to be her.



    Also, ofc I'd join SNSD!



    BIGBANG
     
    #112 KookiesAndTae, Nov 5, 2016
    Last edited: Nov 10, 2016
  13. Taekira

    Taekira Super Rookie

    Joined:
    Nov 6, 2016
    Messages:
    1,424
    Likes Received:
    2,572
    Currency:
    0
    Decline, b'coz they'll be enlisting soon what am I gonna do. :(
    NCT Dream( I dare you guys)
     
  14. _infirestae

    _infirestae Super Rookie

    Joined:
    Oct 30, 2016
    Messages:
    1,162
    Likes Received:
    1,873
    Currency:
    0
    Location:
    never walking alone
    bruh im like their age. OFC I WOULD. theyre so cute.

    sistar?
     
  15. KookiesAndTae

    KookiesAndTae A-List

    Joined:
    Sep 9, 2016
    Messages:
    13,339
    Likes Received:
    41,907
    Currency:
    0
    Don't think I could fit their concept, I'd rather join WASSUP


    NCT 127
     
  16. seonday

    seonday Public Figure

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    2,432
    Likes Received:
    8,697
    Currency:
    2,400
    Occupation:
    Professional sundae maker
    Location:
    ♫ "West Philadelphia born & raised..."
    I'll pass. I'd rather join Exo.

    Urban Zakapa
     
  17. Oh_Kill_Em

    Oh_Kill_Em Icon

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    21,173
    Likes Received:
    98,835
    Currency:
    10,000
    Occupation:
    Basset hound cult leader
    Location:
    None of your business
    Pass, I'd rather join Hyukoh


    F.T. ISLAND
     
  18. KookiesAndTae

    KookiesAndTae A-List

    Joined:
    Sep 9, 2016
    Messages:
    13,339
    Likes Received:
    41,907
    Currency:
    0
  19. _infirestae

    _infirestae Super Rookie

    Joined:
    Oct 30, 2016
    Messages:
    1,162
    Likes Received:
    1,873
    Currency:
    0
    Location:
    never walking alone
    lol not sexy enough, rather ioi

    shinee
     
  20. KookiesAndTae

    KookiesAndTae A-List

    Joined:
    Sep 9, 2016
    Messages:
    13,339
    Likes Received:
    41,907
    Currency:
    0
    Nah... I'd rather join Super Junior.



    Ladies' Code
     

Share This Page

  • Quick Links

    Open the Quick Navigation

  • Like us on Facebook