NEW FORUMS OPEN HERE


EXID APPRECIATION: LE

Discussion in 'K-POP' started by exid, Aug 30, 2020.

  1. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    LE's mostly been recognized for her rapping and very few people ( even LEGGOS ) don't know about her vocals, producing skills, and very fit body that she worked her ass off for.
    I posted this to appreciate those parts and well all parts of LE that make her our LE.

    NOTE: I'm not including all of LE's songwriting for EXID since she wrote most if not all of their music and I wanted to showcase her other writing credits.


    This song has over 2 million downloads:


    I fell in love with her for making this masterpiece:















    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]







    Thanks for Viewing My LE Appreciation Post!
    BTW: LEGGOS, LE is working on her solo debut that's going to be released soon in the future!
    Remember to show her lots of love when she releases it! ^_^
    [​IMG]



    About the TAG LIST: https://www.allkpop.com/forum/threads/exid-leggo-taglist.466959/
    if you're in the old tag and want to leave or be on the new tag, pls let me know ASAP
     
    ul1ra, pinksz, An_iKONIC_VIP and 9 others like this.
  2. lawyer

    lawyer Married to @vestirse

    Joined:
    Sep 1, 2019
    Messages:
    5,527
    Likes Received:
    41,113
    Currency:
    300
    Occupation:
    Dentist, sucker for Choi Yeonjun
    Location:
    Noitacol, UK
    BEST FEMALE RAPPER IN THE WHOLE INDUSTRY
    She only wrote bops, she's gorgeous and its a crime she's that underrated...
    I love her sm :waterr:
     
  3. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    Same!
    Sis also hi key has the best bod in kpop too ngl ^_^
    Hopefully, her solo gets her more attention! ^_^
     
  4. Lulu_Key

    Lulu_Key Veteran

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    66,926
    Likes Received:
    308,050
    Currency:
    46,850
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Astronaut
    Location:
    SHINee World
    EXID girlies are all so talented
     
  5. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    ikr!
    Can't wait for them to have a Korean comeback! ^_^
     
  6. lawyer

    lawyer Married to @vestirse

    Joined:
    Sep 1, 2019
    Messages:
    5,527
    Likes Received:
    41,113
    Currency:
    300
    Occupation:
    Dentist, sucker for Choi Yeonjun
    Location:
    Noitacol, UK
    I LIVE for her bikini shots, her bodys great!
    Screenshot_20200830-232134_Gallery.jpg Screenshot_20200830-232131_Gallery.jpg Screenshot_20200830-232126_Gallery.jpg
    She should've blown up years ago tbh...
    My personal favorite is Velvet! I love that song so much
     
  7. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    Ikr! , sis drop that work out routine lol
    tbh, I thought she would be big as JESSI by now but BANANA CULTURE was shit with promoting smhhh
    Velvet is such a pleasant song to the ears ngl .^_^
     
  8. EclecticLady

    EclecticLady Married to @Valenttinna

    Joined:
    Jun 17, 2020
    Messages:
    14,564
    Likes Received:
    62,927
    Currency:
    28,500
    Occupation:
    Simping for Valenttinna
    Ah, I needed this.
     
    An_iKONIC_VIP and exid like this.
  9. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    No they didn't lol.
    They had a Japanese comeback a few days ago.
    They just left their company as BC is rumoured to shut down. LE is rumoured to be trying to by the rights to their name so they can promote as 'EXID'.
    Yup, some of them did collabs and solo work after their 'WE' era:


     
  10. Hopkinz

    Hopkinz Veteran

    Joined:
    Mar 22, 2016
    Messages:
    51,814
    Likes Received:
    143,554
    Currency:
    28,300
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Promoting all the groups
    Location:
    Stanning all the groups
    She is the 2nd previous gen's Soyeon FOR SURE. This is one of my favorite songs she wrote. She even did some of the backing vocals
     
    An_iKONIC_VIP and exid like this.
  11. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    She is!
    TBH hi key wish she blows up soon! ^_^
    Ooooo :O
     
    An_iKONIC_VIP and Hopkinz like this.
  12. angel-aura

    angel-aura Leader

    Joined:
    Jan 1, 2020
    Messages:
    7,621
    Likes Received:
    21,538
    Currency:
    15,100
    Gender:
    Female
    Love her and i hope she's able to do this and give us more exid.
     
    An_iKONIC_VIP and exid like this.
  13. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    same!
    Hopefully she succeeds.
    tbh, I hi key think she will because she is on good terms with the producer behind EXID, Shinsadong Tiger. But idk how she is with BC ( their previous label).
     
    An_iKONIC_VIP likes this.
  14. An_iKONIC_VIP

    An_iKONIC_VIP Super Rookie

    Joined:
    Apr 14, 2018
    Messages:
    1,728
    Likes Received:
    4,211
    Currency:
    5,200
    Gender:
    Female
    She's great :lover1: I'd really like a solo album from her.
     
    exid likes this.
  15. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    Hopefully, she drops it soon!
    I miss her rapping :*(
     
    An_iKONIC_VIP likes this.
  16. pinksz

    pinksz Star

    Joined:
    May 29, 2019
    Messages:
    10,770
    Likes Received:
    30,640
    Currency:
    14,000
    Gender:
    Female
    LE is amazing!
    I think LE and Miryo are the best female rappers kpop ever bring
    (ofc i am forgettin someone)
     
    exid likes this.
  17. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    IKR!
    I think Yezi is also a good kpop rapper , but idk about her being one of the best.
    (btw: do u wanna join the exid tag list? I post appreciation threads, news, interesting EXID stuff I find, threads about their history, and more! ^_^ )
     
    pinksz likes this.
  18. pinksz

    pinksz Star

    Joined:
    May 29, 2019
    Messages:
    10,770
    Likes Received:
    30,640
    Currency:
    14,000
    Gender:
    Female
    sure <333
    that would be nice pls add me :omgr:
     
    exid likes this.
  19. exid

    exid ♥EXIDiswhatitisss♥

    Joined:
    Jul 12, 2020
    Messages:
    4,102
    Likes Received:
    49,743
    Currency:
    1,300
    Gender:
    Female
    Oki dokes! Will do! ^_^
     
    pinksz likes this.

Share This Page

  • Quick Links

    Open the Quick Navigation

  • Like us on Facebook