Want to join in on the discussion? It's easy to sign up!

Welcome to our community

Epik Highs Tablo stans BTS' Fire

Discussion in 'K-POP' started by Comfrey, Oct 24, 2017.

  1. Comfrey

    Comfrey Celebrity

    Joined:
    Feb 16, 2017
    Messages:
    5,436
    Likes Received:
    24,054

    Talent stanning talent...:yesr:
    Tablos dancing is so cute though LOL
     
    Rhea91, Alastrina, LaNa10 and 13 others like this.
  2. Taehunk

    Taehunk Public Figure

    Joined:
    Jul 18, 2017
    Messages:
    2,118
    Likes Received:
    12,430
    Fuck yeah! BULTAOREUNE!
     
    Rhea91, Alastrina, RxRedTx and 2 others like this.
  3. itsyaboi

    itsyaboi Trainee

    Joined:
    Jul 29, 2017
    Messages:
    109
    Likes Received:
    182
    Location:
    Poland
    he also posted this on twitter.
    [​IMG]
    translation
    [​IMG]
     
    Rhea91, Alastrina, rglover641 and 3 others like this.
  4. Yabie

    Yabie Trendsetter

    Joined:
    Feb 2, 2017
    Messages:
    8,961
    Likes Received:
    27,746
    Location:
    weibo stalker
    haha Tablo. gotta love him :)
     
    Rhea91, Alastrina, rglover641 and 7 others like this.
  5. Lilac_Ace

    Lilac_Ace Notable

    Joined:
    Jun 14, 2017
    Messages:
    3,499
    Likes Received:
    11,571
    lmao! Looks like his bones is about to break! His movements are so awkward! This is so funny!:teeheek: Let's how he'll do at his concert!:teeheek:
     
    Rhea91, Alastrina, RxRedTx and 2 others like this.
  6. LacriMosa95

    LacriMosa95 Newbie

    Joined:
    Sep 2, 2017
    Messages:
    604
    Likes Received:
    2,383
    Well, fire dance is indeed FIRE ...
    IMG_20170926_013054.jpg
     
  7. HarryBJ

    HarryBJ Trendsetter

    Joined:
    Jun 16, 2017
    Messages:
    8,609
    Likes Received:
    28,100
    Occupation:
    Chemistry Research
    Location:
    India
    BULTAOREUNE!

    ⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
    ☄️☄️☄️☄️☄️
     
    Rhea91, Alastrina, rglover641 and 3 others like this.
  8. magicalqueen

    magicalqueen Celebrity

    Joined:
    Feb 23, 2017
    Messages:
    5,624
    Likes Received:
    17,847
    Location:
    your heart
  9. freysan

    freysan Public Figure

    Joined:
    Mar 7, 2016
    Messages:
    2,156
    Likes Received:
    4,486
    OMG, he's so cute!!! but I'm also quite worried about his joints and muscles.. :teeheek:
     
    Taehunk, Rhea91, Alastrina and 3 others like this.
  10. RxRedTx

    RxRedTx Notable

    Joined:
    Oct 24, 2016
    Messages:
    3,515
    Likes Received:
    22,588
    Location:
    Sunny California
    Awww Tablo! :lover1::lover1:
    His movements are awkwardly cute!
     
    Taehunk, Rhea91, Alastrina and 2 others like this.
  11. RoAnon9935

    RoAnon9935 Married to @Vipmultifandom10
    .

    Joined:
    Mar 18, 2016
    Messages:
    5,246
    Likes Received:
    12,790

    Poor Haru if daddy breaks a hip. XD

    [​IMG]
     
    Rhea91 and HarryBJ like this.
  12. GoldenIdun

    GoldenIdun Notable

    Joined:
    Mar 19, 2016
    Messages:
    3,418
    Likes Received:
    13,772
    Occupation:
    Mochi Bot
    Location:
    The Magic Shop
    Yay he finally did it!!!!!
    :whatk:
    Man he's so cute!
     
    Taehunk, Rhea91, Alastrina and 2 others like this.
  13. HarryBJ

    HarryBJ Trendsetter

    Joined:
    Jun 16, 2017
    Messages:
    8,609
    Likes Received:
    28,100
    Occupation:
    Chemistry Research
    Location:
    India
    The song tho, FIRE will be an immortal song lmfao,
    1y 6monthes still going strong Amongst Koreans lmao
     
    Taehunk, Rhea91, Alastrina and 3 others like this.
  14. winkwink

    winkwink Public Figure

    Joined:
    Jun 6, 2017
    Messages:
    2,046
    Likes Received:
    13,733
    Location:
    ARMY Discord
    Tablo is so cute :teeheek:
    I imagine this is how RM looks when he starts learning choreo too :teeheek:
     
    Taehunk, Rhea91, Alastrina and 4 others like this.
  15. LacriMosa95

    LacriMosa95 Newbie

    Joined:
    Sep 2, 2017
    Messages:
    604
    Likes Received:
    2,383
    FIRE? That song INFIRES people man.. Yeah..
     
    Taehunk, Rhea91, Alastrina and 2 others like this.
  16. RxRedTx

    RxRedTx Notable

    Joined:
    Oct 24, 2016
    Messages:
    3,515
    Likes Received:
    22,588
    Location:
    Sunny California
    Shameless promo, but....
    If you haven't checked out Epik Highs new album definitely check it out. Its soo good! It lived up and surpassed expectations! :lover1:
     
  17. Comfrey

    Comfrey Celebrity

    Joined:
    Feb 16, 2017
    Messages:
    5,436
    Likes Received:
    24,054
    Lmaooo
    [​IMG]
     
    Rhea91, Alastrina and winkwink like this.
  18. PopCandy

    PopCandy Notable

    Joined:
    May 22, 2017
    Messages:
    3,369
    Likes Received:
    16,769
    Location:
    Rio de Janeiro, Brazil
    He's having a hard time, lol





    And then a fan asked about doing it 2x times faster and he was like " we don't talk about that!"

     
    #18 PopCandy, Oct 24, 2017
    Last edited: Oct 24, 2017
    Rhea91, Alastrina, Comfrey and 3 others like this.
  19. taleyceXx

    taleyceXx Trainee

    Joined:
    Sep 10, 2017
    Messages:
    45
    Likes Received:
    96
    this is so cute! (and they did way better than i would have done lmao!)
     
    Rhea91 and Alastrina like this.
  20. Comfrey

    Comfrey Celebrity

    Joined:
    Feb 16, 2017
    Messages:
    5,436
    Likes Received:
    24,054
    LOL goodluck to him learning this dance, it's probably one of the most difficult I've seen...:excitedr:
     
    Alastrina and Rhea91 like this.

Share This Page