bitter as HELL

Discussion in 'K-POP' started by whateverwonwoo, Jun 2, 2017.

  1. Mitsuhaho

    Mitsuhaho Trainee

    Joined:
    Feb 3, 2017
    Messages:
    333
    Likes Received:
    880
    Currency:
    0
    Occupation:
    Rather dope cat lover
    Seventeen won it fair and square, the stats show for themselves. And how do you know the gender of the people that posts the comments? Only naver has that feature and the top comments on naver are twice fans congratulating seventeen so I don't see anything wrong with that.

    And I can't with you people that shit on twice just to prove a point about seventeen. Whats the difference between you and them then? Bullshit
     
    shubhajan likes this.
  2. fightingsone

    fightingsone Super Rookie

    Joined:
    Mar 11, 2016
    Messages:
    1,744
    Likes Received:
    1,531
    Currency:
    1,700

    sorry, I had to xD
     
    whateverwonwoo and 4minute_slut like this.
  3. Shimera_K

    Shimera_K Super Rookie

    Joined:
    Feb 7, 2017
    Messages:
    1,785
    Likes Received:
    3,108
    Currency:
    1,700
    @caitlinnolly ah yeah the ratio that you saw wasn't nate's ratio ( but pretty sure it's the same coz in every recent article with hate the male ratio is +40%, unemployed losers)
    via naver
    upload_2017-6-2_18-43-32.png
    5. [+1,330, -238] Congratulations Seventeen~~ good job to Twibabies too ♡♡♡ ( let's assume that he's/she's an oncecoz he/she called them twibabies)
    3. [+2,076, -431] Twice is on their second week of sales whereas Seventeen is still on their first week so you can't help the gap... sad as a Once but Seventeen sold a lot which probably helped their points... Congratulations on the #1
     
    shubhajan and whateverwonwoo like this.
  4. whateverwonwoo

    whateverwonwoo Trendsetter

    Joined:
    Apr 19, 2016
    Messages:
    4,985
    Likes Received:
    13,214
    Currency:
    7,300
    Gender:
    Female
    it's just jealousy:yesr:

    idk the actual meaning, but there was a false rumour going around where one of the boys was asked what the fans were to them and they said "atms", but obvs it was fake... that's the gist of it
     
  5. 4minute_slut

    4minute_slut Rookie

    Joined:
    Nov 4, 2016
    Messages:
    611
    Likes Received:
    1,385
    Currency:
    0
    Gender:
    Male
    Lol I stopped caring abt Knetz ever since they tried to destroy Tiffany's career just bc of an unintentional mistake she did. Well, KNETZ YALL SUCK AND GOT NO LIFE EXCEPT FOR LOOKING DOWN UPON THE GROUPS WHO ARE RISING AND WILL BE THE TOP BOY GROUP OF KOREA. YALL ARE GONNA STAN THESE BOYS WHEN YOUR OPPAS/UNNIES ARE GONNA GO DOWNHILL AFTER THEY AGE SO JUST WAIT FOR THE DAY :)
     
    whateverwonwoo likes this.
  6. whateverwonwoo

    whateverwonwoo Trendsetter

    Joined:
    Apr 19, 2016
    Messages:
    4,985
    Likes Received:
    13,214
    Currency:
    7,300
    Gender:
    Female
    wtf chill, i referred to what i saw from what netizenbuzz translated. and i never said anything about twice fans and congratulating or anything? also, i never shat on twice, all i said was seventeen have sold more albums as of now, which is the truth... which is also what got them this music show win. can you chill out? honestly, i didn't attack anyone but the negative commenters.
     
    4minute_slut likes this.
  7. whateverwonwoo

    whateverwonwoo Trendsetter

    Joined:
    Apr 19, 2016
    Messages:
    4,985
    Likes Received:
    13,214
    Currency:
    7,300
    Gender:
    Female
    thank you!!
     
    Shimera_K and 4minute_slut like this.
  8. whateverwonwoo

    whateverwonwoo Trendsetter

    Joined:
    Apr 19, 2016
    Messages:
    4,985
    Likes Received:
    13,214
    Currency:
    7,300
    Gender:
    Female
    that made my day, i love beaker lmao
     
  9. lighterxx

    lighterxx Married to : @twentyonejongdae
    .

    Joined:
    Jan 19, 2017
    Messages:
    31,862
    Likes Received:
    72,295
    Currency:
    10,000
    Gender:
    Female
    it means my bread and hardwork. Not directly translated to atms, actually you need to stretch it pretty far to make it atm lol

    as op said, bitterness and salt.
     
    whateverwonwoo likes this.
  10. lighterxx

    lighterxx Married to : @twentyonejongdae
    .

    Joined:
    Jan 19, 2017
    Messages:
    31,862
    Likes Received:
    72,295
    Currency:
    10,000
    Gender:
    Female
    Goan #6
    Melon #16
    Genie #11
    Hanteo #1

    "few sells"
    those are promotion time ranks. Seventeen certainly didn't sold "few".

    also lol, are they comparing first 20 song to song that never promoted? lmao

    edit: peaks Genie#1 Melon#3 lol
     
    #30 lighterxx, Jun 2, 2017
    Last edited: Jun 2, 2017
    whateverwonwoo likes this.
  11. boomshakalakalva

    Joined:
    Aug 19, 2016
    Messages:
    668
    Likes Received:
    984
    Currency:
    0
    Gender:
    Female
    -_-"
    fukn hell
     
    whateverwonwoo likes this.
  12. _CLeO

    _CLeO ✰ valentina stars delight ✰
    . Awards Team

    Joined:
    Jul 27, 2016
    Messages:
    15,005
    Likes Received:
    107,517
    Currency:
    8,950
    It's a song that has more better quality and an interesting choreography than 'Signal'. Glad to help ;)
     
  13. user94

    user94 Public Figure

    Joined:
    Aug 19, 2016
    Messages:
    2,459
    Likes Received:
    3,782
    Currency:
    4,900
    Gender:
    Female
    Thanks i just remembered the rumour about svt it was proven false by the way but netz are too salty to let it go
     
    whateverwonwoo and koschei like this.
  14. Darkyoda

    Darkyoda Brightest Golden Star
    .

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    36,468
    Likes Received:
    89,966
    Currency:
    100
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Buddy Gang
    [​IMG]
     
    whateverwonwoo likes this.
  15. whateverwonwoo

    whateverwonwoo Trendsetter

    Joined:
    Apr 19, 2016
    Messages:
    4,985
    Likes Received:
    13,214
    Currency:
    7,300
    Gender:
    Female
    thank you lol i didn't know how to explain it

    thank you for these facts:excitedr:
     
    lighterxx likes this.
  16. KawaiiSamii

    Joined:
    May 18, 2016
    Messages:
    6,036
    Likes Received:
    13,896
    Currency:
    11,000
    Poor Seventeen they have the physicals to cop a win. We Onces knew that it would happen. The public needs time to warm up to seveteen.


    Also not hear for people in this thread shading Twice.

    "Look at those Knetz shading Seventeen they have no class. They are just mad Twice music sux. We are so different from those Knetz who listen to crappy ageyo music. They are so judgmental" lmao
     
    jimeous, Mynty and shubhajan like this.
  17. whateverwonwoo

    whateverwonwoo Trendsetter

    Joined:
    Apr 19, 2016
    Messages:
    4,985
    Likes Received:
    13,214
    Currency:
    7,300
    Gender:
    Female
    i think the public just needs time to warm up in general tbh

    and did someone actually say that in the thread? oh
     
  18. Mitsuhaho

    Mitsuhaho Trainee

    Joined:
    Feb 3, 2017
    Messages:
    333
    Likes Received:
    880
    Currency:
    0
    Occupation:
    Rather dope cat lover
    I wasn't talking about you, I'm talking about the other comments in this thread
     
    whateverwonwoo likes this.

Share This Page

  • Quick Links

    Open the Quick Navigation

  • Like us on Facebook