Want to join in on the discussion? It's easy to sign up!

Welcome to our community

Bash my top five girl groups

Discussion in 'K-POP' started by Drew_B_Part_2, Aug 12, 2017.

  1. Drew_B_Part_2

    Drew_B_Part_2 Artist

    Joined:
    Jun 18, 2017
    Messages:
    1,529
    Likes Received:
    2,118
    I've been bashing everyone's favorite groups all day today. I've been a pain in the ass. So I'm allowing you to get some payback.

    These are my favorite girl groups of all time.

    1. f(x)
    2. Crayon Pop
    3. KARA
    4. T-ara
    5. AOA

    Fuckem up.
     
    arieam and jytjuyikhujo like this.
  2. Vipmultifandom10

    Joined:
    Oct 17, 2016
    Messages:
    3,352
    Likes Received:
    8,122
    Fx kara and tara are queens, i cant bash them.

    But aoa songs are annoying and they dont have a main vocal now and tbh jimin cant rap
     
    kashchanocchi and Drew_B_Part_2 like this.
  3. HarryBJ

    HarryBJ Star

    Joined:
    Jun 16, 2017
    Messages:
    4,894
    Likes Received:
    14,852
    How can T-Ara win polls but not chart wellâť“
     
    kashchanocchi and Drew_B_Part_2 like this.
  4. Cutie888

    Cutie888 Legend

    Joined:
    Feb 18, 2017
    Messages:
    10,519
    Likes Received:
    20,403
    I don't think you can handle it
     
  5. svtsbreadnbutter

    Joined:
    Mar 23, 2017
    Messages:
    1,556
    Likes Received:
    4,306
    1. f(x) - Fx more like Fux we are basically over
    2. Crayon Pop - Crayon Pop more like Pls Stop the music isnt that good
    3. KARA - KARA more like Goo Hara and others
    4. T-ara - T-ara more like Hwayoung is more iconic
    5. AOA - AOA more like we really need Choa

    I like 4/5 of these groups so good taste tho
     
    deathlymuse and Drew_B_Part_2 like this.
  6. pinkelly

    pinkelly Artist

    Joined:
    Mar 7, 2016
    Messages:
    948
    Likes Received:
    1,390
    Bashing them is not just gonna affect you, it's going to trigger others too. o_O

    And I have a feeling ppl are gonna be triggered by "double standards" since you're only asking to bash gg..
     
    deathlymuse and Drew_B_Part_2 like this.
  7. KidLeader99

    KidLeader99 Artist

    Joined:
    Apr 29, 2017
    Messages:
    1,877
    Likes Received:
    5,704
    1. f(x) queens altho they went downhill after sulli left.
    2. Crayon Pop who???
    3. KARA so like youngji?
    4. T-ara Hwayoung is bae so.
    5. AOA Well Choa left so I guess Chanmi or Mina are gonna be the main vocals.
     
    Drew_B_Part_2 likes this.
  8. Drew_B_Part_2

    Drew_B_Part_2 Artist

    Joined:
    Jun 18, 2017
    Messages:
    1,529
    Likes Received:
    2,118
    Son of a .... No no no I asked for it. I won't retaliate. Carry on.
     
    svtsbreadnbutter likes this.
  9. svtsbreadnbutter

    Joined:
    Mar 23, 2017
    Messages:
    1,556
    Likes Received:
    4,306
    oihoi.png come to me for more lit bashing
     
    Drew_B_Part_2 likes this.
  10. Lilac_Ace

    Lilac_Ace Artist

    Joined:
    Jun 14, 2017
    Messages:
    1,501
    Likes Received:
    5,202
    1. F(x) - their idol activities doesn't bring money compared to other groups so they don't promote them now. They're a flop group.
    2. Crayon pop - dunno them. Next.
    3. KARA - they've disbanded didn't they?
    4. T-ara- still irrelevant. No matter how much they win in polls. K-next hates them. Also known as the 'bully' group.
    5. AOA - boring group.

    youve asked for it. I'm sorry t-ara, you're in my top 5 kpop group I respect the most.
     
    Drew_B_Part_2 likes this.
  11. blossom_girl

    blossom_girl Legend

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    10,785
    Likes Received:
    42,379
    They're all already fucked and you know it
     
    Drew_B_Part_2 likes this.
  12. Drew_B_Part_2

    Drew_B_Part_2 Artist

    Joined:
    Jun 18, 2017
    Messages:
    1,529
    Likes Received:
    2,118
    I swear to God you are asking for.... sigh....... Thanks for participating.
     
    Lilac_Ace likes this.
  13. lighterxx

    lighterxx Star

    Joined:
    Jan 19, 2017
    Messages:
    6,466
    Likes Received:
    12,670
    Let me go hardcore, even tho i love most of them.

    1. f(x)
    Never gonna release another song, they already disappeared.
    2. Crayon Pop
    Who who who
    3. KARA
    Big bang happened (the theory one) now they dont matter anymore.
    4. T-ara
    Scandals, and they dont exist on korea
    5. AOA
    Jimins rap is a failure on its own.

    Omfg it hurt to write them, their music is really good and i love them. T ara is forever my queens :waterr:
     
    Drew_B_Part_2 likes this.
  14. Drew_B_Part_2

    Drew_B_Part_2 Artist

    Joined:
    Jun 18, 2017
    Messages:
    1,529
    Likes Received:
    2,118
    If you don't take that back I'm gonna......sigh......a bit harsh but I deserved it.
     
    blossom_girl likes this.
  15. Drew_B_Part_2

    Drew_B_Part_2 Artist

    Joined:
    Jun 18, 2017
    Messages:
    1,529
    Likes Received:
    2,118
    Guess who just won an all paid vacation to my ignore list? I mean.......you went for the kill when all I wanted was an injury. Guess you win :(
     
    lighterxx likes this.
  16. lighterxx

    lighterxx Star

    Joined:
    Jan 19, 2017
    Messages:
    6,466
    Likes Received:
    12,670
    Im sorry I SWEAR I LOVE THEM T__T :waterr::cryingr:
     
    Drew_B_Part_2 likes this.
  17. bscm

    bscm Entertainer

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    805
    Likes Received:
    670
    they are all dead. lmfao
     
    Drew_B_Part_2 likes this.
  18. tiffanytran22123

    Joined:
    May 8, 2017
    Messages:
    1,832
    Likes Received:
    5,318
    1. f(x) - tbh I have nothing against them. But I'm gonna say Sulli leaving the group is the MAIN reason why they are inactive now. You just gotta admit it, she ruined everything.
    2. Crayon Pop - Oh lord Bar Bar Bar was catchy but that concept was weird asf. Are they still a thing in Kpop?
    3. KARA - Their solos flop damn hard. Youngji is funny but I bet her solo debut is gonna be a flop as well.
    4. T-ara - Don't know why they won online polls but can't chart in Korea. Their scandal really brought them down. No offense I still love them very much. Hwayoung ruined everything.
    5. AOA - Was gonna become their fan back when they were still a band. I immediately abandoned that thought after they changed their concept. Your talents were wasted. Now the only thing you're making money off of is your bodies. If Seolhyun leaves the group is done.
     
    Drew_B_Part_2 likes this.
  19. Drew_B_Part_2

    Drew_B_Part_2 Artist

    Joined:
    Jun 18, 2017
    Messages:
    1,529
    Likes Received:
    2,118
    I'm gonna have this thread locked. @Cutie888 was right I can't Handel this shit.
     
    Cutie888 likes this.
  20. tiffanytran22123

    Joined:
    May 8, 2017
    Messages:
    1,832
    Likes Received:
    5,318
    Sorry for the comment. I really don't hate all of them tho, just my thoughts on them.
     
    Drew_B_Part_2 likes this.

Share This Page