YGWIN Team A's Taehyun dated Ex-Tara member Ahreum

September 30, 2013 @ 8:03 am#1

tictacto

User

USER STATS

Forum Posts: 4,151

Article Comments: 3,161

Reputation: 22,487

Report

I did not know that woah~ that they had a relationship in the past :o
They looked cute together xD...not gonna lie. 
I hope fans or w.e don't cause any trouble over this cause (some do) not all. 

[PAST RELATIONSHIP] Boy is single everyone stay calm~ XD

cr: ygbabyxyz

+ -

12

14

total votes


❝ 니가 사랑하는 나는 Sorry i'm a bad boy ❞ ~ ask.fm/Tictacto9

Post Reply Sort by:

September 30, 2013 @ 8:06 am#2

danee-danee

User

USER STATS

Forum Posts: 324

Article Comments: 214

Reputation: 581

Report

Nice photos. ^^

+ -

1

1

total votes

Show ♥, stop the hate and enjoy ♫♪♫

September 30, 2013 @ 8:09 am#3

Shinee-Spazzer

User

USER STATS

Forum Posts: 2,236

Article Comments: 718

Reputation: 11,950

Report

Awww they look so sweet... but then again, thousand of fangirls heart shattered right now. 

+ -

10

10

total votes

September 30, 2013 @ 8:09 am#4

chaedy10

User

USER STATS

Forum Posts: 1,552

Article Comments: 278

Reputation: 3,499

Report

Aww, really? They look cute. ^^

+ -

2

2

total votes

September 30, 2013 @ 8:11 am#5

tictacto

User

USER STATS

Forum Posts: 4,151

Article Comments: 3,161

Reputation: 22,487

Report
Shinee-Spazzer said:

OMG they look so sweet... but then again, thousand of fangirls heart shattered right now. 

it's in the past though no one need to worry. LOL he's single <3 haha. 

+ -

3

3

total votes

❝ 니가 사랑하는 나는 Sorry i'm a bad boy ❞ ~ ask.fm/Tictacto9

September 30, 2013 @ 8:17 am#6

Shinee-Spazzer

User

USER STATS

Forum Posts: 2,236

Article Comments: 718

Reputation: 11,950

Report
tictacto said:

it's in the past though no one need to worry. LOL he's single <3 haha. 

Oh really?  lol I thought this gonna be another openly dating idol.   

+ -

2

2

total votes

September 30, 2013 @ 8:18 am#7

chingou

User

USER STATS

Forum Posts: 49

Article Comments: 183

Reputation: 228

Report

Kyaaaa Taehyun <3 They're so cute! 

Gahhh Taehyun wasn't even my bias at the start but there's this thing that draws me to him... Bias ruiner >.<


+ -

3

3

total votes

September 30, 2013 @ 8:18 am#8

ghiblibbc

User

USER STATS

Forum Posts: 1,426

Article Comments: 46

Reputation: 5,360

Report

Thats sweet and Taehyun hair looks a billion times better then XD ! 

+ -

3

3

total votes

September 30, 2013 @ 8:19 am#9

choitop

User

USER STATS

Forum Posts: 3

Article Comments: 111

Reputation: 160

Report

I wonder if they're still together. 

+ -

0

0

total votes

NTZ_Choi

September 30, 2013 @ 8:23 am#10

tictacto

User

USER STATS

Forum Posts: 4,151

Article Comments: 3,161

Reputation: 22,487

Report
Shinee-Spazzer said:

Awww they look so sweet... but then again, thousand of fangirls heart shattered right now. 

I highly doubt it would be wise for him with chances of debut to have a relationship right now. Just picture the mayhem it could cause LOL. At a time when your supposed to gain fans, we all know how being in relationships will hinder a lot of them girls~ Plus this is YG, no way he'd let things like that slip he has bans at least for awhile till they have established a standing. Boy gotta go train and practice, no time to romance right now. XD

+ -

0

0

total votes

❝ 니가 사랑하는 나는 Sorry i'm a bad boy ❞ ~ ask.fm/Tictacto9

September 30, 2013 @ 8:23 am#11

janani

User

USER STATS

Forum Posts: 21

Article Comments: 6

Reputation: 22

Report

this would most probably be published in the allkpop lastest news after a week i guess

+ -

3

3

total votes

September 30, 2013 @ 8:24 am#12

sw2glivefr

User

saharvip4ever

USER STATS

Forum Posts: 451

Article Comments: 118

Reputation: 889

Report

love him so much i dont really follow tara but that girl looks nice . she will comeback i guess so taehyun will watch her performance hehehehe 

+ -

2

2

total votes

the queens R back slaying the charts 2ne1 nolzaa yg family 4ever

September 30, 2013 @ 8:25 am#13

tictacto

User

USER STATS

Forum Posts: 4,151

Article Comments: 3,161

Reputation: 22,487

Report
chingou said:

Kyaaaa Taehyun <3 They're so cute! 

Gahhh Taehyun wasn't even my bias at the start but there's this thing that draws me to him... Bias ruiner >.<


I feel you too! with me, Taehyun idk there's just something about him that pulls you in. it's hard to explain. I have that with Seunghoon at times too. OTL Because my bias in Team A jumps from Minho to KSY. To put it. They all bias ruiners~ xD

+ -

0

0

total votes

❝ 니가 사랑하는 나는 Sorry i'm a bad boy ❞ ~ ask.fm/Tictacto9

September 30, 2013 @ 8:27 am#14

tictacto

User

USER STATS

Forum Posts: 4,151

Article Comments: 3,161

Reputation: 22,487

Report
janani said:

this would most probably be published in the allkpop lastest news after a week i guess

when is allkpop on time or on top of things? LOL XD

+ -

0

0

total votes

❝ 니가 사랑하는 나는 Sorry i'm a bad boy ❞ ~ ask.fm/Tictacto9

September 30, 2013 @ 8:34 am#15

sw2glivefr

User

saharvip4ever

USER STATS

Forum Posts: 451

Article Comments: 118

Reputation: 889

Report
tictacto said:

when is allkpop on time or on top of things? LOL XD

loooooooooooooooool theey post old news but with the title of breaking news or exclusive i mean come on you give us news about kpop so do ur jobs or else let others do it 4 u

+ -

1

1

total votes

the queens R back slaying the charts 2ne1 nolzaa yg family 4ever

September 30, 2013 @ 8:35 am#16

chanwoon

User

USER STATS

Forum Posts: 529

Article Comments: 347

Reputation: 1,478

Report

Taehyun is cute in that pictures :>

he should change his hairstyle now... o.o

+ -

0

0

total votes

2AM ~ 2PM ~ GOT7 ~ Big Bang ~ B1A4 ~ B.A.P ~ EXO ~ BTOB ~ BTS ~ team B ~ After School's NANA ~ Miss A's SUZY

September 30, 2013 @ 8:41 am#17

ggiakh

User

USER STATS

Forum Posts: 1,256

Article Comments: 215

Reputation: 2,077

Report

how do people know that he is single now though? ;p

+ -

0

0

total votes

Multi-Fandom Bias Groups: Vixx , Exo, B.A.P ,Block B, 2NE1 , SNSD , Girl's Day

September 30, 2013 @ 8:41 am#18

tictacto

User

USER STATS

Forum Posts: 4,151

Article Comments: 3,161

Reputation: 22,487

Report
sw2glivefr said:

loooooooooooooooool theey post old news but with the title of breaking news or exclusive i mean come on you give us news about kpop so do ur jobs or else let others do it 4 u

IKR. & when it comes to YG how late is their news? Or if they'd actually post anything? LOL I find it shocking to discover more YG articles now-a-days here. it's like woah, did you guys hire a YG artist lover to write up some articles? No complains there on the YG articles tho ;)
Their timing will never be on time, let's forget about that. Lost cause unless its like Breaking Breaking news that will lure in hella lotta viewers~

+ -

1

1

total votes

❝ 니가 사랑하는 나는 Sorry i'm a bad boy ❞ ~ ask.fm/Tictacto9

September 30, 2013 @ 8:43 am#19

tictacto

User

USER STATS

Forum Posts: 4,151

Article Comments: 3,161

Reputation: 22,487

Report
ggiakh said:

how do people know that he is single now though? ;p

haha! I don't think papa YG would appreciate as he sets rules like he did for BB, not at the time where he's supposed to gaining fans if he debuts. It's time for him to keep practisin and training the nights away, where is the time to romance :p LOL~

+ -

1

1

total votes

❝ 니가 사랑하는 나는 Sorry i'm a bad boy ❞ ~ ask.fm/Tictacto9

September 30, 2013 @ 8:47 am#20

jovi

User

Summertime Sadness.

USER STATS

Forum Posts: 2,159

Article Comments: 79

Reputation: 2,987

Report

Ahreum is a really sweet girl. They looked great together though on a side note. 

+ -

2

2

total votes

Page 1 of 212NextLast