Find Friend(s)
Chat
CHAT ROOMS
KPOP Lounge
KARD Chat
BTS Chat
JYP Chat
SM Chat
G-Friend Chat
YG Chat

Social Media, Concerts / Events

Girls' Generation illustrate their close bond as the members cheer for Taeyeon's solo concert

By KpopJoA   17 days ago   75,270   19,362   112
Girls-Generation,Taeyeon,Sooyoung

19

0

SHARES
  1. Google+
Several Girls' Generation members recently reunited to cheer for Taeyeon's solo concert.


On May 12, Sooyoung posted a photo on Instagram together with her fellow members as they attended Taeyeon's solo concert to show their support.


Along with Sooyoung, Seohyun, Tiffany, and Yuri posed with Taeyeon backstage making cute expressions and smiling brightly demonstrating a close bond with one another.


Meanwhile, Taeyeon kicked off her 'PERSONA' solo concert at Seoul's Olympic Hall on May 12 and will hold concerts for a total of three days in Seoul.  After that, she will embark on her Asia Tour stopping at Hong Kong, Taipei, and Bangkok.


SEE ALSO: AOA's Seolhyun gains the attention of Monaco Royalty?





Get K-POP Merch @ allkpop The Shop


YOU MAY LIKE

GET AKP IN YOUR INBOX!

Tags:

  1. Girls' Generation
  2. Taeyeon
  3. Sooyoung


RedVelutionary 15 days ago



 1
 2Reply Report Share

RedVelutionary 13 days ago

LOL what's with the dislikes? Only reason I can think of a dislike for this is that someone isn't happy...

 0
 0Reply Report Share

ManihManih 15 days ago

LMAO so fake

 2
 1Reply Report Share

whogivesa 15 days ago

I wonder if these girls truly have autonomy and are there bc they want to be or are scared after what happened to Jessica and now feel forced to show support...

 3
 1Reply Report Share

Slaip178 whogivesa 15 days ago

Well, since for example Yoona nad Hyoyeon did not show up it looks like nobody forced them to attend the concert..

 0
 0Reply Report Share

lyricaldancer10 whogivesa 15 days ago

I agree. But then again, out of the public eye how many groups would actually hang out

 0
 0Reply Report Share

whogivesa Slaip178 14 days ago

Yoona has enough star power on her own and makes so much that SM would never let her get kicked out. Hyoyeon has always seemed like she gives no shits. And of course sunny has family connections. I dunno about the girls pictured tho... But I have a strong feeling they feel pressure to attend and show support.

 1
 0Reply Report Share

JessicaJungLove 16 days ago

lol faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake

 4
 4Reply Report Share

KimBaekHyun 16 days ago

Lol all this people who says they kicked Jessica out dont know shit. Jessica wanted to leave since a long time ago, are you guys stupid enough to think the other members can kick a member out of a group?here in Korea you need to learn to prioritize things and move on, something that Jessica didnt, if i was SM i would have kick her too since she didnt want to share or give any money to SM and she obviously was using GG image to get people to buy her designs, thats why no SONE in korea or in fact almost no Korean citizen cares about Jessica anymore she is gone from the group OT8 move on.This foreign fans really piss me off.

 0
 6Reply Report Share

JessicaJungLove KimBaekHyun 16 days ago

shut the fuck up lmao

 3
 0Reply Report Share

rina27 16 days ago

They showed how close their bond is when they kicked out Jessica. They act like she does not even exist.

 3
 1Reply Report Share

Slaip178 rina27 15 days ago

And how is is Jessica not being in SNSD relevant to the five showing support to Taeyeon ?

 0
 1Reply Report Share

Kjustice 16 days ago



 1
 2Reply Report Share

Kjustice 16 days ago

WELCOME TO TAENG WORLD!!

 2
 2Reply Report Share

RedVelutionary Kjustice 15 days ago

OMG she's so pretty :)

 0
 0Reply Report Share

tzuu_x 16 days ago

Taeyeon looks like a living doll these days.

 2
 2Reply Report Share

RedVelutionary tzuu_x 15 days ago

IKR she's beautiful

 0
 0Reply Report Share

shapopo89 16 days ago

i cant accept this, when they kick jessica....

 4
 4Reply Report Share
Load More Comments

CONNECT WITH ALLKPOP

  1. Follow us on Instagram
  2. Subscribe on Youtube
  3. Follow us on Google+

BRAND PARTNERS

totes
totes
$20
triagnael
triagnael
$18
tote
tote
$20
kpop
kpop
$18

MORE STORIES