Find Friend(s)
Chat
CHAT ROOMS
KPOP Lounge
KARD Chat
BTS Chat
JYP Chat
SM Chat
G-Friend Chat
YG Chat

Music Releases, MV Releases

Most Badass Asian make their hot debut with 19+ MV for 'MBA'

By yckim124   Monday, February 27, 2017   31,305   1,680   28

4

0

SHARES
  1. Google+
Are you ready for the most badass debut? 


The hip-hop trio, Most Badass Asian or MBA, made their hot debut with a digital EP of the same name. Neal, EK, and BOLA, who were originally the members of a dance crew, officially turned into artists to flourish their passion for hip-hop.


SEE ALSO: Netizens notice how much prettier Jang Moon Bok gets after each 'Produce 101' episode


The badass, 19+ MV for "MBA" is filled with swag. Check it out above and let us know what you think!

Get K-POP Merch @ allkpop The Shop


    YOU MAY LIKE

    GET AKP IN YOUR INBOX!

    Tags:

    1. misc.
    2. Most Badass Asian


    ourcheers2u Wednesday, March 1, 2017

    I wish that I could erase my memory of this song. Such a trashy hook.

     0
     0Reply Report Share

    AfricanQueen Tuesday, February 28, 2017

    Ugh..rolling my eyes so hard right now

     0
     0Reply Report Share

    kimmiefonze Tuesday, February 28, 2017

    Hahahaha!!! These "badass Asians" probably never met drug lords, mafia bosses, rapists, politicians and mass murderers lol!

     3
     0Reply Report Share

    hyukki Tuesday, February 28, 2017

    I think they should be called "Dumb Ass!"

     2
     0Reply Report Share

    Cherry_Peche Tuesday, February 28, 2017

    k legit clicked on this to find out whether this was a brother group of Boys Generally Asian or something....his name is sort of cheesy....

     0
     0Reply Report Share

    Ryotamiyagi Cherry_Peche Tuesday, February 28, 2017

    honestly, even that song was better than this LOL

     1
     0Reply Report Share

    NORM Tuesday, February 28, 2017

    Hearing the 1st 20secs already made me feel so tired :( I dont care what language a song is, but it's really tacky to just throw in all the 'swag things' into one song. And that name tho >_> But yeah not really feeling the song...

     0
     0Reply Report Share

    YoUrAvErAgEVIP Tuesday, February 28, 2017

    BRO His name got me excited but most BADASS Asian Woop!!!... I'm like I'm finna find out.

     0
     0Reply Report Share

    SunLightWorld Tuesday, February 28, 2017

    Someone report this to Jessi.

     1
     0Reply Report Share

    AJLie Tuesday, February 28, 2017

    LMFAO Most Baddest Asian ur ass XD

     0
     0Reply Report Share

    MrDapper Tuesday, February 28, 2017

    I don't feel the passion. They seem too busy trying to emulate American rappers. Gotta find your own rhythm to make a good rap song, in MY opinion.

     5
     0Reply Report Share
    Load More Comments

    CONNECT WITH ALLKPOP

    1. Follow us on Instagram
    2. Subscribe on Youtube
    3. Follow us on Google+

    BRAND PARTNERS

    totes
    totes
    $20
    triagnael
    triagnael
    $18
    tote
    tote
    $20
    kpop
    kpop
    $18

    MORE STORIES