Find Friend(s)
Chat
CHAT ROOMS
KPOP Lounge
KARD Chat
BTS Chat
JYP Chat
SM Chat
G-Friend Chat
YG Chat

Music Releases, MV Releases, Dramas

EXO's Chen, Baekhyun, and Xiumin tease for their 'Scarlet Heart: Ryeo' OST

By alim17   Monday, August 22, 2016   66,572   18,924   20

18

0

SHARES
  1. Google+
As previously reported, EXO's Baekhyun, Chen, and Xiumin are going to contribute to upcoming drama 'Scarlet Heart: Ryeo' together!


Now they dropped the MV teaser for their OST entitled "For You," which shows snippets from the drama while their voice soothingly promises a great ballad to come.  There's a sweet, poignant vibe to the song that hints at the romance and sentimentality to come in the upcoming drama, so stay tuned!
  1. Baekhyun
  2. Chen
  3. Xiumin
  4. scarlet heart ryeo
  5. for you


s0ne221 Tuesday, August 23, 2016

oh gosh i cant wait for this

BoBo101 Monday, August 22, 2016

Lol, I can't with the male lead's hair. Is he going through that pre-puberty emo phase we all feel like we do? You know, when your dog dies or your friend moves away and ur all like "what even is life, this happiness we consume is a facade, nothing is real. We are nothing..."

Lisethjvr BoBo101 Monday, August 22, 2016

The hair covers a mask that used to cover a scar that he has.

BoBo101 Lisethjvr Monday, August 22, 2016

He has an eye mask? Omg why'd you tell me? It wasn't like a big secret tho right?? T.T

Lisethjvr BoBo101 Monday, August 22, 2016

The mask and scar was not a secret, nor as obtained, good although the last very few know

Wang_Jeongjo Monday, August 22, 2016

I was expecting the OST to be more on the traditional side since it is a saeguk after all..... ah well, I hope they will release at least one OST that is more on the traditional side.

fairytaeil Monday, August 22, 2016

they're recruiting all the big names for this show. lets hope it doesn't flop ////:

acitra Monday, August 22, 2016

Still dont understand why it has to be IU.

s0ne221 acitra Tuesday, August 23, 2016

she kind of has a similar vibe as the original character from the chinese version of scarlet heart; pale skin, big eyes and a gorgeous smile so i guess that's why ?

gwaltz Monday, August 22, 2016

THIS IS GONNA BE SO GOOD OMG

s0ne221 gwaltz Tuesday, August 23, 2016

i KNOW RIGHT IM SO HYPED FOR HIS AND THE OST SOUNDS SO GOOD SO FAR

b2utydujun Monday, August 22, 2016

seriously this drama's cast is all beautiful :)

aiyugwiyeoweo Monday, August 22, 2016

AHHHHH CAN'T WAIT FOR THE OST AND DRAMA!!! :D

uzorai Monday, August 22, 2016

every exo ls in d buildin high5 bcusexo just reached 100m in der vdeo call me baby.....pls lets make it trend and once d article comes up here, n haters coment we should tel dem *come in* frm overdose or bts phrase *i will forgive u* from fire i dunno how to write it in korea

uzorai Monday, August 22, 2016

korean*

JoySummer77 Monday, August 22, 2016

I really can't wait for the drama to come out. And finally I get to here Xiumin sing agin

uzorai JoySummer77 Monday, August 22, 2016

beter give mi a high5 if not *winks*

Load More Comments

GET AKP IN YOUR INBOX!

CONNECT WITH ALLKPOP

  1. Follow us on Instagram
  2. Subscribe on Youtube
  3. Follow us on Google+

BRAND PARTNERS

just lve
just lve
$20
jisoo
jisoo
$18
snap
snap
$18
bts
bts
$18

MORE STORIES