Find Friend(s)
Chat
CHAT ROOMS
KPOP Lounge
KARD Chat
BTS Chat
JYP Chat
SM Chat
G-Friend Chat
YG Chat

General

Tiffany says 'I Just Wanna Dance' also helped her tone this part of her body

By yckim124   Wednesday, May 18, 2016   78,719   14,039   16
Tiffany

14

0

SHARES
  1. Google+

Girls' Generation's Tiffany, who recently seemed to have gained more prominent abs from her 'I Just Wanna Dance' promotions, also talked about how her new song impacted a different part of her body!


On 'Choi Hwa Jung's Power Time', Tiffany was asked about her beauty secrets. She answered, "All of the Girls' Generation members have a big interest in beauty, and we all have different things we're into, but it's nice since we can share with one another. I think fashion and hair care is crucial."


SEE ALSO: [OP-ED] BTS at Super Bowl Halftime show: Yay or Nay?


Tiffany then talked about the influence of her new song's choreography on her body, and said, "My legs automatically got toned from my new choreography. I want to thank my dance teacher. I can naturally get a workout since the dance requires a lot of leg movement." 


Lastly, she added, "My makeup artist told me I look healthier because my legs look more muscular." 

  1. Tiffany


dark55 Wednesday, May 18, 2016

Tone what? She was already incredibly skinny to begin with. The fact that she lost more weight is frightening. She looks like she weighs about 90 pounds....with clothes on lol.

whateverthecase Wednesday, May 18, 2016

there's no meat on her to tone

hana_sakura Wednesday, May 18, 2016

Her dance would definitely make her lose weight and tone her legs xD It's a good thing in a way

htv87516 (Banned) Wednesday, May 18, 2016

This comment has been removed due to violation of our TOS. (Reason: spammer)

MoonQueen Wednesday, May 18, 2016

what does she have to tone down anyways. shes skin and bones.

cococcchanel MoonQueen Wednesday, May 18, 2016

Toning is to lose some fat and add a little muscle definition. From what I read, Tiffany's been adding muscle definition to her legs.

jkc Wednesday, May 18, 2016

her legs were always nice tho! i remember an episode on star king, she had the 5:3:2 golden ratio for legs

IMakeMyPoint Wednesday, May 18, 2016

That 'leg stepping in the air' thing is tough, I tried it and its hard to do many times.Tiffany Jjiang! She is a tough girl!

AJLee (Banned) Wednesday, May 18, 2016

disgusting screaming whore flopanny

yennyikonbb  AJLee (Banned) Wednesday, May 18, 2016

Is that why she won first place? Is that why she's receiving so much love for her debut? Is that why she's successfully able to continue doing what she wants to do? Shut your irrelevant ass up.

ShayMin Wednesday, May 18, 2016

"I think fashion and hair care is crucial." Ugh! OMG, Tiff... I like, totally agree...

rockafella Wednesday, May 18, 2016

She's always been gamous gor her legs and thighs. I remember this old episode of Star King where they did Tiff's workout to achieve that leg ratio thing. For someone who's not tall, Tiff's legs elongate her whole body.

Load More Comments

GET AKP IN YOUR INBOX!

CONNECT WITH ALLKPOP

  1. Follow us on Instagram
  2. Subscribe on Youtube
  3. Follow us on Google+

BRAND PARTNERS

just lve
just lve
$20
jisoo
jisoo
$18
snap
snap
$18
bts
bts
$20

MORE STORIES