Find Friend(s)
Chat
CHAT ROOMS
KPOP Lounge
KARD Chat
BTS Chat
JYP Chat
SM Chat
G-Friend Chat
YG Chat

General

Seventeen take you behind the scenes of 'Pretty U' MV

By elliefilet   Tuesday, April 26, 2016   15,741   6,308   19

17

0

SHARES
  1. Google+
Seventeen have revealed the making of their music video for "Pretty U"!

SEE ALSO: Seventeen kick off their world tour with a successful concert in Seoul



The idol group recently made their comeback with "Pretty U", the title track of their hot first official album 'LOVE&LETTER'. The boys seem excited and ready to take on filming in the behind-the-scenes footage.

Check out the making of the "Pretty U" MV above!
  1. Seventeen
  2. pretty u


fanny_fanny94 Tuesday, April 26, 2016

Now I want to see Mingyu drive an MPV & brings all the members along~~ that would be so much fun to watch with 13 members in a scene! XD

Hun_Han Tuesday, April 26, 2016

They are so damn cute!! Seventeen hwaiting

Katrina_Chan Tuesday, April 26, 2016

BTW if you are a carrot go look at the SVT Twitter handle @17hwaiting for a list of English screenshots / links to vote for SVT :D

Thath_Silva Tuesday, April 26, 2016

That was so fun!!! look at them! just running, screaming and laughing the whole time <3 babies

hanalala102 (Banned) Tuesday, April 26, 2016

Cant they back off...i really need AS, OC and Nuest comeback...not them...they are annoying little bitches

joonybaboony  hanalala102 (Banned) Tuesday, April 26, 2016

lol why are you acting like they would make the decision for their seniors' comebacks? they're fresh rookies and to keep their name in the game they have to come back frequently in the rookie years. nuest made a comeback a little while ago and yeah I'm waiting for AS too but idk i guess pledis is waiting for seventeen to bring in the money so they can make a big comeback for as since 17 sells a lot of physical albums and pledis never was in a financially comfortable situation

Katrina_Chan joonybaboony Tuesday, April 26, 2016

Lol Seventeen is Pledis's last line of defense between them and bankruptcy. Supporting SVT = more money for Pledis = more chance of AS / OC / Nu'est appearances.

pepper5552  hanalala102 (Banned) Tuesday, April 26, 2016

shut up, theyre making money for their sunbaes comebacks✋

thatprettybrit  hanalala102 (Banned) Tuesday, April 26, 2016

I hope these annoying little bitches appear in your dreams and nightmares.

Carat_Hasun  hanalala102 (Banned) Wednesday, April 27, 2016

fans like you are so fucking immature and doesn't understand the situation despite explanations given. you guys don't even realize how hardworking the boys are so they can bring money to the company AND MAKE YOUR FUCKING DREAM OF HAVING THEIR SENIORS' COMEBACK COME TRUE! YOU SHOULD BE FUCKING GRATEFUL!

MrsSoups Tuesday, April 26, 2016

This looks like so much fun, it makes me wanna go out and have fun with my friends, but then I remember I have no friends ... :D. So I will stay at home and listen to Seventeen's new album the whole day :D.

Tabbyholic MrsSoups Wednesday, April 27, 2016

befriend with me then!

Katrina_Chan Tuesday, April 26, 2016

Attention carats!! If you cannot buy Seventeen's albums but want other ways to support them, head over to the Twitter handle @17hwaiting for a list of English instructions and screenshots that tell carats how to vote for Seventeen to help them have more live performances :D the boys deserve it!!

lolitea Tuesday, April 26, 2016

sooooo... Mingyu was drivinf! XD

Katrina_Chan Tuesday, April 26, 2016

Aww man this is so cute ^___^ Seventeen never fails to cheer me up no matter how bad of a day I have :D

CandyToo Tuesday, April 26, 2016

so cute and fun!! <3 love how they had so much fun filming this mv :D

Load More Comments

GET AKP IN YOUR INBOX!

CONNECT WITH ALLKPOP

  1. Follow us on Instagram
  2. Subscribe on Youtube
  3. Follow us on Google+

BRAND PARTNERS

just lve
just lve
$20
jisoo
jisoo
$18
snap
snap
$18
bts
bts
$20

MORE STORIES